Culpa Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har det billigste UPC abonnementet som bare tillater en PC på nettet. (trodde det var av gangen?!) Uannsett får jeg ikke den nye pcen på nett. Og lurer på hva problemet kan være. Jeg har prøvd ipconfig /release ipconfig /renew Men jeg får ikke kontakt med DHCP serveren. (timer ut) Dette får jeg heller ikke ved renew fra den "gamle" maskinen. Har tatt ut modemet i over 5 minutter. Har restartet maskinen utallige ganger. Hadde ikke brukt gamle maskinen på over 12 timer... Har prøvd å kopiere over Ip settingen fra gamle maskinen. Dette fører ikke frem. Får pinget hovedserveren?, men ikke andre servere på nettet. Noen som har noen ideer for hva jeg kan gjøre uten å kjøpe ny hardware. Det vil aldri bli aktuelt å ha mer enn en av PCene på nett samtidig. Hva skjer hvis man kjøper ny maskin. Vil man da oppleve samme problemer? Og ikke komme på nett uten å ringe kundeservice? Vil det hjelpe å finne frem chello cden? Eller er det bare i dag DHCP-serveren til UPC er nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå