AfterGlow Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nettstedet avslører temmelig ekstreme tall.YouTube-opplastningen har nådd nye høyder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kan HW.no lage en reportasje om Google sine lagringsløsninger? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nå lastes det jo opp mye skrammel der som i grunnen bare kunne slettes med en gang. Som f.eks disse evinnelige 10-timersvideoene som er det samme innholdet som loopes hvert 30 sekund eller så. 5 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er ikke rart de har nådd 1mrd brukere når vi som har Gmail plutselig også er Youtube- brukere 3 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra. Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der. 1 Lenke til kommentar
Bit44 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Syntes Youtube er veldig bra på mange måter. Det negative må vel være at folk kan diskriminere og skrive akkurat hva de mener uten at det får konsekvenser. Eller såkalt "tøff i trynet over internett bak en skjerm" mentaliteten. Har hatt en del problemer med avspilling av video'er, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at problemet ligger hos YouTube. Sent om natten eller tidlig om morgenen fungerer det som regel feilfritt! 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Syntes Youtube er veldig bra på mange måter. Det negative må vel være at folk kan diskriminere og skrive akkurat hva de mener uten at det får konsekvenser. Eller såkalt "tøff i trynet over internett bak en skjerm" mentaliteten. Har hatt en del problemer med avspilling av video'er, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at problemet ligger hos YouTube. Sent om natten eller tidlig om morgenen fungerer det som regel feilfritt! Overbelastning Men ja, det er utrolig mange av de folkene du mener. Det kryr av dem. Man skulle funnet opp et middel for å utrydde denne skumle rasen. Det er et virus som sprer seg over internett som vi må bli kvitt. Lenke til kommentar
karken789 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der. Adblock til chrome, ingen reklamer så å si hvor som helst 1 Lenke til kommentar
SarcasmGDC Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra.Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der. Adblock er din venn. Har ikke sett en reklame på youtube på så lenge jeg kan huske. 2 Lenke til kommentar
CiRiX Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Youtube er suverene på innhold, men selv laster jeg opp mine videoer på Vimeo i stedet. Det går MYE raskere og blir akkurat like bra.Jeg syns youtube noen ganger er veldig ustabilt, i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der. Bruk adblock. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 100 timer per minutt. Flere enn meg som blir slått ut av det tallet? Får å sette det i perspektiv så ville det krevd 6000 skjermer for å få med seg bare det nyopplastede materialet. De serverparkene og den infrastrukturen som kreves for å prosessere, konvertere og distribuere denne mengden data er helt ufattelig! 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 100 timer per minutt. Flere enn meg som blir slått ut av det tallet? Får å sette det i perspektiv så ville det krevd 6000 skjermer for å få med seg bare det nyopplastede materialet. De serverparkene og den infrastrukturen som kreves for å prosessere, konvertere og distribuere denne mengden data er helt ufattelig! Bare synd så mye av data'en er søppel Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bare synd så mye av data'en er søppel Sjekk ut mitt høykvalitets-"søppel" da Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sjekk ut mitt høykvalitets-"søppel" da Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Isteden for å sitte å skrøyde om dette, kan vell Google faktisk fikse problemene med det først, jeg klarer ikke engang å laste noe opp jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Isteden for å sitte å skrøyde om dette, kan vell Google faktisk fikse problemene med det først, jeg klarer ikke engang å laste noe opp jeg. Jeg har ingen problemer Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har ingen problemer ^ Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 i tillegg begynner jeg å bli dritt lei reklamen der.Adblock til chrome, ingen reklamer så å si hvor som helst De har jo begynt med reklamefilmer i filmvinduet, du blir vel ikke kvitt dem med Adblock? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå