Kasparov Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg holder på med en bachelor på universitetet for tiden. I dag oppdaget jeg at det i fronter plutselig har dukket opp en "ekstra hjemmeeksamen" (med ingen tilhørende meldinger utover oppgaveteksten og diverse formalia) i det ene emnet jeg tar. Vi har alt hatt en, som har vært annonsert på emnebeskrivelsen med dato og alt helt fra første dag. Det står ingenting om noen hjemme eksamen nummer 2. Det gjør det heller Ikke i semesterplanen, eller i "eksamensordning" på studentveven. Jeg har heller ikke fått noen E-post om dette, og foreleseren har heller ikke nevnt noe slikt(jeg har vært på alle forelesningene). Jeg tror denne eksamen er ment for de som strøk/ikke leverte inn den første hjemme eksamenen. Jeg sendte mail til foreleseren nå nettopp der jeg spurte om dette stemmer. Men i og med navnet "ekstra" blir jeg litt paranoid og spør forum også; Kan det virkelig være en spontan ekstra eksamen, og hvis det er det, er dette greit? Det vil si; Trenger jeg gjøre den? Den kom ut på onsdag forrige uke og skal leveres inn nå onsdag(har ikke vært så flink å sjekke fronter i det siste) Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Har nå fått bekreftet at eksamenen gjelder for de som ikke tok den første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå