Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har planar om å lage ein dedikert minecraft server i heimen min, men eg har det lille problemet at eg ikkje har peiling på server maskiner, server racks osv. Veit ikkje ein gong om det er meir lønnsamt å gå for ein server framfor ein vanleg datamaskin. Håpar at eg kan få litt hjelp her. Det einaste eg veit er at eg ønsker meg ein maskin med minst 16 GB RAM, slik at det blir minimalt med lag for brukarane. Sikkert andre spesifikkasjonar som er greit å ha, men eg veit rett og slett ikkje kva ein god server treng. Eg ønskar og å enkelt kunne legge inn filar og styre serveren, eksternt over internett. Til slutt lurar eg på kor mykje ein slik server vil kunne påverke opp/ned hastigheita i heimen ellers. Har eit 25/25 fibernettverk frå telenor.

Eg er glad for alle råd eg kan få. Gi meg gjerne forslag til server og operativsystem for prosjektet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken type minecraft server tenker du på? Vanilla, bukkit eller FTB? Evnt noen andre?

Og hvor mange spillere skal du ha på serveren?

Hvis du tenker på linux OS og vil ha vanilla eller bukkit så kan dette scriptet være til stor hjelp :)

For å styre min minecraft server bruker jeg ubuntu server med screen og ssh. Kan styres lokalt og via nettet, enten via en annen pc eller apps til android. Bruker winscp til å overføre filer til serveren.

Lenke til kommentar

Hvilken type minecraft server tenker du på? Vanilla, bukkit eller FTB? Evnt noen andre?

Og hvor mange spillere skal du ha på serveren?

Vil gjerne ha støtte for alle moglege minecraft serverar. Er ikkje så mangee som skal bruke den i starten, men eg har planar om å la den vokse til 50-100 innlogga spelarar samtidig.

Lenke til kommentar

Tror kanskje du kan få litt mer detaljert forklaring på hva du trenger av spesifikk hardware på minecraft delen av forumet. :)

Men ut ifra det jeg leste meg opp etter noen korte google søk så kan det lønne seg med et mer server spesifikt OS. Jeg kan anbefale Ubuntu server som OS, brukte det selv og det tok meg litt tid og få alt i gang, men er glad jeg lærte meg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...