mellhammer Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Når noen skal koble til min ftp med min eksterne ip, kommer de ikke lenger enn at de får meldingen "listing directory". Deretter blir de koblet fra etter en stund. Om jeg prøver å koble til via interne ip, går det helt fint. Jeg har satt servern i passive mode med ekstern ip, og åpnet passive mode port range'n, og port 20-21 TCP og UDP. Hva kan være feil? Takk for svar. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er klienten i passiv modus? Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Det ser ut til å fungere. Alle som skal inn på min ftp kan altså ikke ha clienten i passive mode? Merkelig, har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
mellhammer Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 hmm, nei det fungerte likevel ikke. brukere får feilmld: 150 Opening data connection for directory list. 425 Cannot open data connection (10061). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå