ActivisionDublinNO Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Alle stillingene er naa besatt. Takk til alle interesserte, og ikke minst de av dere som faktisk tok steget og soekte paa stillingen. Spesielt takk til forumbruker "Faller" som viderepostet budskapet internt paa NITH, noe som ogsaa ledet til et par gode kandidater. Tross en del overskeptiske folk - noe jeg anser som typisk norsk, da jeg selv er skyldig - velger jeg aa anse fremstoetet som en suksess! Ingen av skeptikerne ba om mer informasjon over PM, dog Takk igjen - og til minst en av dere: Sees snart! Mvh Vidar Endret 11. juni 2013 av ActivisionDublinNO Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Stilig, forstår jeg det rett, at man vil fysisk være i dublin og jobbe? eller er dette spilltesting som gjøres hjemmefra? Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Du vil bo og jobbe i Dublin, Irland Endret 20. mai 2013 av ActivisionDublinNO Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Litt mer info? Hva er DITT navn, hva er DIN e-postadresse, osv osv? Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Beklager, trodde man kunne sende e-post via profilen, lenge siden jeg gjorde mer enn aa lese i forumene (paa min private profil.) Jeg heter Vidar, og for mer personlig informasjon (fullt navn og e-post) vil jeg helst ta det over PM. Mer generelle spoersmaal om jobben, kontoret, Dublin/Irland e.l. er mer enn velkomne her i traaden. Bare ikke regn med saftig informasjon fra hva vi jobber med Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Hei, har faatt et par spoersmaal via PM naa som jeg vil svare paa saa snart som mulig. Jeg skjoenner fra folk at de er litt skeptiske til dette, siden det er heller uortodokst aa promotere stillinger via forum. Det var aerlig talt jeg ogsaa da en svenske kontaktet meg via Steam for et aars tid siden med det samme budskapet Her er en stillingsannonse for stillingen: http://mycareer.sib....wegian-language Om dere velger aa soeke via annonsen og ikke PM/direkte via meg, bruk gjerne navnet mitt (Vidar) som referanse, da jeg for oeyeblikket er den enenste nordmannen paa kontoret Det jeg vil gjoere om dere tar det gjennom meg er aa personlig levere cover letter/CV til HR ansvarlig om jeg foeler det er dugande folk jeg har med aa gjoere. Saa tar HR/administrativt seg av eventuelle intervjuer etc. Endret 22. mai 2013 av ActivisionDublinNO Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvordan er lønna? I og med at det bare er en sommerjobb, holder dere med hus/leilighet/hybel for den ansatte eller må dette ordnes selv? Må du jobbe med alle sjangre, eller kan du selv velge etter hva du interesserer deg for? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Må vel bare levere inn brukernavnet, passordet og e-postadresse, så går dette i boks? 2 Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Hvordan er lønna? I og med at det bare er en sommerjobb, holder dere med hus/leilighet/hybel for den ansatte eller må dette ordnes selv? Må du jobbe med alle sjangre, eller kan du selv velge etter hva du interesserer deg for? Loenna er irsk Den er langt unna det vi er vant med i Norge, men saa er ogsaa levekostnadene og skattenivaaet mye lavere. Jeg har ingen problemer med aa leve fint av den, med penger til overs til pils og gadgets Du maa desverre skaffe tak over hodet selv, men det er et helt annet marked enn i Norge. Spesielt over sommeren er det enda enklere og ofte billigere siden Dublin har veldig mange internasjonale studenter som ofte er hjemme om sommeren. www.daft.ie er en av mange gode sider aa finne seg et krypinn. HR vil ogsaa vaere bejelpelig om noedvendig, baade i jakt paa leilighet og hvordan skaffe noedvendige papirer/bankkonto etc. Angaaende sjangre, blir du nok satt paa prosjekter som krever dine norskkunnskaper. Er som i hvilken som helst annen jobb, du jobber med det du blir designert til. Må vel bare levere inn brukernavnet, passordet og e-postadresse, så går dette i boks? Morsom, du. Bare for aa gjoere det klart, i tilfelle du eller andre faktisk tror at dette er en daarlig spoek: Det eneste jeg vil behoeve fra eventuelle soekere er CV og et introduksjonsbrev ("cover letter") paa engelsk over epost. Epostadressen min faas over PM av folk jeg anser som faktisk interesserte soekere. Legger ikke ut fullt navn eller jobbmailen min her av det jeg anser som aapenbare grunner NB! Sist jeg snakket med HR ble det nevnt at vi trenger 2 nordmenn til, og jeg venter flere soeknader inn i loepet av kvelden som blir overlevert HR i morgen. Om dette faktisk er noe folk kunne tenke seg - ikke noedvendigvis kun for jobben i seg selv, men ogsaa sjansen til en betalt sommer utenlands - vil jeg anmode om ikke aa sitte for lenge paa gjerdet! Kommer til aa redigere foestepost naar alle stillingene er besatt. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er bare skeptisk til dette Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Hei folkens! Skjoenner det slik at mycareer siden har en slitsom registrering/inlogging, noe vi ikke var klar over da vi postet annonsen der. Linker dermed til den samme annonsen paa Activision Corporate: http://activision.ta...n&job=QUA00006T Har faatt flere spoersmaal om hvordan du faktisk kan soeke, saa gjentar litt fra tidligere poster: Du kan enten soeke direkte paa stillingen og ta det gjennom ATVI Corporate, eller en kan kontakte meg per PM enten for mer personlige spoersmaal en maatte ha, eller for aa faa min epost-adresse hvor du kan sende din CV samt et introduksjonsbrev ("cover letter") hvor du forteller litt om deg selv og hvorfor du er den rette for jobben. Jeg vil da levere dette til HR her paa bygget direkte. Et par soekere har ikke tatt med telefon/mobilnummer for evt. telefonintervju, saa om en soeker, vennligst ta med dette slik at vi ikke trenger aa etterspoerre om dette per epost Det er fullt tillatt aa vaere skeptisk, stillingene blir nok besatt uten problemer Endret 23. mai 2013 av ActivisionDublinNO Lenke til kommentar
Greyman Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vil bare si at dette virker ganske legit så langt, og ser ikke helt hvordan de skulle bruke informasjonen jeg sender til noe tull. Blir intervju over telefon i morgen og håper at det går bra Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Etter noen mail fram og tilbake med Vidar er dette faktisk noe som jeg anser som reelt. Jeg forstår skepsisen, men jeg kan bekrefte at mailen kommer fra Activision, og jeg har fått god informasjon. Mvh Faller Lenke til kommentar
ActivisionDublinNO Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Da er saa vidt jeg vet alle bestillingene enten besatt eller har nok kandidater til vurdering. Takk for all interesse, og lykke til til de av dere som faktisk soekte Endret 11. juni 2013 av ActivisionDublinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå