Woppah Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei, Idag sluttet surround sounden på g930 headsette mitt og funke også funker ingen av "G" knappene heller, prøvde å reinstallere driveren, men det funket ikke... Jeg kjøpte det for 1år siden på komplett.no har jeg noe garanti eller noe viss jeg ikke klarer og fikse det ? Takk til alle som svarer Mvh. Håvard Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Du har garanti mellom 2 og 5 år avhengig av forventet levetid på produktet. G930 tror jeg har 2år, så det er bare å søke om retur. Lenke til kommentar
Solonuke Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva slags operativsystem kjører du? For at hodesettet skulle fungere i Windows 8 måtte jeg kjøre driveren som administrator. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du har garanti mellom 2 og 5 år avhengig av forventet levetid på produktet. G930 tror jeg har 2år, så det er bare å søke om retur. Logitech produkter har 1-2 års garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå