ChiefMango Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hei. Jeg vet dette er veldig vanlig, da de fleste bærbare har innstillinger for å skru seg av hvis de blir for varme, men mitt problem er at det skjer hver eneste gang jeg spiller. Når jeg kjøpte pc'n for under ett år siden var dette ikke noe problem og det startet ikke før nå i det siste. Nå blir pc'n varm nesten med en gang jeg går inn i et game (LoL). Jeg har oppdatert det som oppdateres kan, og prøvd uten å ha noen andre programmer kjørende. det er ikke noe støv i vifta, da jeg allerede har skrudd opp for å sjekke. Jeg har en Asus k55vm. Noen som vet hvordan dette kan fikses, eller har noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å klage? Endret 20. mai 2013 av Baus Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Du kan gå via butikken du kjøpte den (mye mulig de sender deg videre til asus norge) eller gå via asus norge. Er litt ulik praksis for de forskjellige merkene, men ofte får man en frankert lapp per post eller mail som man bruker til å sende maskinen inn til verkstedet på, så blir maskinen feilsøkt og deler bestilt/reparert. Dette tar erfaringsmessig 2-5 uker inkludert postgang, litt avhengig av hva som er feil og om delene er raske å få tak i. Jeg antar verkstedet vil demontere kjøleribben og legge på ny pasta for å sjekke om det er problemet, hvis det ikke er nok bestiller de trolig ny vifte også. Men det blir bare spekulasjoner. Så lenge problemet kan fremprovoseres lett bør det ikke være noe problem å få det reparert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå