Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billigere bredbånd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist jeg ringte til Tiscali satt jeg 45 minutter på venting i kø før jeg kom gjennom.  

Sist jeg ringte til Kvalito for å spørre et spørsmål ringte det nesten to ring i andre enden før noen svarte :)

Jeg betaler gladelig litt extra oppkoblingsavgift for å slippe den uvinnelige ventingen.!

Pr i dag har jeg. 1 stk 2048/448 linje levert fra Kvalito. :woot:

Har du testen linjen din fra Kvalito på Itavisen? Resultat? Lurer litt på om jeg skal gå for den linjen der jeg også. Har pr i dag Tele2, og er meget fornøyd, men dem leverer jo ikke mer enn 1024/256

Lenke til kommentar
Tiscali kan brenne!!

Skal ha fra kvalito  jeg 2048/448   :wink:

Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt.

Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! :grumpy:

Lenke til kommentar
Tiscali kan brenne!!

Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt.

Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! :grumpy:

Hmmmm. Tror du virkelig at det er slik det er ?

:lol:

Lenke til kommentar
Tiscali kan brenne!!

ROFLMAO

Du må være temmelig n00b assa.. hehe... er jo bare du selv som ser den da... :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Tiscali kan brenne!!

:lol::roll::lol:

Gullkorn :wink:

Lenke til kommentar
Noen som vet om prisreduksjonen til tiscali også gjelder eksisterende kunde? Eller gjelder det kun nyetablering?

Har sendt epost til tiscali, men det tar selvsagt en evighet å få svar der. :evil:

Det gjelder ikke eksisterende nei, jeg tipper vel at du ikke har fått mail fra tiscali ennå. For dete samme lurte jeg på også, så jeg ringte dit for å spørre. Eksisterende kunde får ikke noe nytte av 329,- før etter bindingstiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...