Amstel Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Les lengre ned på siden man Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Sist jeg ringte til Tiscali satt jeg 45 minutter på venting i kø før jeg kom gjennom. Sist jeg ringte til Kvalito for å spørre et spørsmål ringte det nesten to ring i andre enden før noen svarte Jeg betaler gladelig litt extra oppkoblingsavgift for å slippe den uvinnelige ventingen.! Pr i dag har jeg. 1 stk 2048/448 linje levert fra Kvalito. Har du testen linjen din fra Kvalito på Itavisen? Resultat? Lurer litt på om jeg skal gå for den linjen der jeg også. Har pr i dag Tele2, og er meget fornøyd, men dem leverer jo ikke mer enn 1024/256 Lenke til kommentar
albe Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Priskrigen fortsetter. Nå 299/mnd: http://www.digi.no/php/art.php?id=93641 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tiscali kan brenne!! Skal ha fra kvalito jeg 2048/448 :wink: Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt. Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 [Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt. han har din ip-adr. i signaturen? trodde du var i australia og ikke på blindern, jeg Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tiscali kan brenne!! Skal ha fra kvalito jeg 2048/448 :wink: Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt. Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! Hmmmm. Tror du virkelig at det er slik det er ? Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tiscali kan brenne!! Skal ha fra kvalito jeg 2048/448 :wink: Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt. Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! ROFLMAO Du må være temmelig n00b assa.. hehe... er jo bare du selv som ser den da... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Så lenge BB ikke blir utbygget mere i norge så kan det just være det samme prisene blir billigere. Helt enig. Jeg gir blaffen i om prisene går ned. Det er jo ikke bredbånd hvor jeg bor. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 kan man ha bilder i siggen? jeg trodde ikke det var lov. Hvis det er lov skal jeg også ha en slik Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ROFLMAODu må være temmelig n00b assa.. hehe... er jo bare du selv som ser den da... *flire* Ser du at jeg klarte å lure godeste heraldo? :wink: Arti', sjø! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ser du at jeg klarte å lure godeste heraldo? :wink: Arti', sjø! legg merke til formuleringen: "han har din ip-adr. i signaturen? " eksterne ipadr. på blindern er så utrolig like vettu Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tiscali kan brenne!! Skal ha fra kvalito jeg 2048/448 :wink: Jeg synes du bør fjerne signaturen din - jeg liker ikke at du offentliggjør IP-addressen min og sånt. Husk, du er også ansvarlig for sikkerhet! Hva om noen bryter seg inn i maskina mi når dem ser hvor jeg er på internettet? Da er du ansvarlig for det! Gullkorn :wink: Lenke til kommentar
guom Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som vet om prisreduksjonen til tiscali også gjelder eksisterende kunde? Eller gjelder det kun nyetablering? Har sendt epost til tiscali, men det tar selvsagt en evighet å få svar der. Det gjelder ikke eksisterende nei, jeg tipper vel at du ikke har fått mail fra tiscali ennå. For dete samme lurte jeg på også, så jeg ringte dit for å spørre. Eksisterende kunde får ikke noe nytte av 329,- før etter bindingstiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå