cowboy bob Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Bare spør hun om hun vil ta en kaffe/finne på noe annet som du hadde funnet på med med andre personer du liker å tilbringe tid med. og så fyrer du løs noen saftige negs, så får du denne fisken rett i garne 1 Lenke til kommentar
duerenkukogallevetdet Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) . Endret 31. desember 2013 av duerenkukogallevetdet Lenke til kommentar
duerenkukogallevetdet Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei! Nå som russetiden er vel overstått og edruskapen har kommet, har det også meldt seg ett problem. Jeg har møtt ei jente, som jeg har falt noe så inn i helvete for. Vi har hatt sporadisk kontakt en stund, men kun med alkohol inne i bildet. Da virker hun interessert, vil gjerne snakke, møte meg, osv, men ellers er det lite kontakt fra hennes side. Jeg vil gjerne ta denne "kontakten" ett skritt videre, og ta henne med ut, møte henne, eller noe, uten alkohol inne i bildet. Samtidig kan jeg nevne at jeg har mild sosial angst, dårlig selvtillit og vet at denne jenta er av en helt annen klasse. Hvordan kan jeg ta dette til neste nivå på en pen måte? Vet også at det sikkert finnes 1000 like innlegg her, men jeg finner ingen nå som er i samme situasjon. Blir ekstremt takknemlig for alle svar Anonym poster: b4183b1e63178fdc7f005b890d145e12 Du burde ta og gro deg noen baller, og snakke til henne. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Spørs hvor aktuelt dette er nå da. Tro om det ble noe mer der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå