Pizzaen Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hei! Etter et lite uhell i går måtte jeg fjerne CPUen og vaske bort kjølepastaen. Jeg trenger derfor ny kjølepasta så fort som mulig og helst under 100kr. Noen som vet om noen plasser som selger kjølepasta? Elkjøp, Clas Ohlson eller Biltema? Hvis ikke så må jeg nesten bare kjøpe på nett også vente noen dager. Jeg bor ganske langt unna Oslo, så pick-up point går ikke. Edit: Tar også imot tips til nettbutikker som selger slik pasta, uten å ta betalt for frakt. For jeg ser at på alle butikkene så betaler jeg mer for frakt enn for pastaen nesten. Endret 20. mai 2013 av Pizzaen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hei! Etter et lite uhell i går måtte jeg fjerne CPUen og vaske bort kjølepastaen. Jeg trenger derfor ny kjølepasta så fort som mulig og helst under 100kr. Noen som vet om noen plasser som selger kjølepasta? Elkjøp, Clas Ohlson eller Biltema? Hvis ikke så må jeg nesten bare kjøpe på nett også vente noen dager. Jeg bor ganske langt unna Oslo, så pick-up point går ikke. Edit: Tar også imot tips til nettbutikker som selger slik pasta, uten å ta betalt for frakt. For jeg ser at på alle butikkene så betaler jeg mer for frakt enn for pastaen nesten. Ja, rett rundt hjørne ved det grønne huset..... (vi vet ikke hvor du bor) Endret 20. mai 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 NetOnNet selger kjølepasta og har fri frakt på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå