Athelas Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er det noen som har bra tips til å drepe lava trolls? Er en sylvant med fiery ancestry etc. Altså, totalt feil vei å gå i forhold til firespell immunity'en til lava trollene.. Har brukt litt ice spike, men synes det tar forever å renske ut hulen... Any ideas? Athelas Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg hadde gjort nesten det samme som deg. Altså mer eller mindre kun fokus på Fire-spells.. Hadde jeg visst da, det jeg vet nå hadde jeg IKKE gjort det.. :wink: Uannsett! Det jeg gjorde var å kaste spill. ICE-spike. og løpe tilbake og kaste ny, hele tiden løpe fra dem. Mistet null helse men gikk stadig tom for mana. Tok en evighet, men fikk da tak i Oren du skal ha der nede. Siden jeg ikke hadde fått oppdraget om å utrydde "lava troll-probelmet" av Theve lederen ennå stakk jeg bare opp å levere den fra meg. tok non fler quests og stakk ned igjen senere og fjernet resten. Kan desverre ikke hjelpe deg stort mer enn det, for gjorde som sagt samme "tabbe" som du har gjort. Se om det ikke er noen mulighet for å få kjøpt deg noen scrolls rundt omkring.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Hehe. Tenkte kanskje det, ja... Men takk for hjelpen da! Skal prøve å få tak i no' frost greier.... Athelas Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Aldri lurt å bare fokusere på trolldom, går man tom for mana har man ikkje sjangs mot noe av fiender. Eg er nå sylvant med demonic spirit og har over 200 på twohanded weapons og over 200 på electric spills. bra combinasjon + 13 på strenght og gjennomsnittlig 9 på resten så er det ingening som slår meg *i wish* Lionheart blir bare dårligare og dårligare, mitt råd er å slutte å spille det nå så kan du heller sløse vekk dei timane på noe annet. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Aldri lurt å bare fokusere på trolldom, går man tom for mana har man ikkje sjangs mot noe av fiender. Eg er nå sylvant med demonic spirit og har over 200 på twohanded weapons og over 200 på electric spills.bra combinasjon + 13 på strenght og gjennomsnittlig 9 på resten så er det ingening som slår meg *i wish* Lionheart blir bare dårligare og dårligare, mitt råd er å slutte å spille det nå så kan du heller sløse vekk dei timane på noe annet. Hmm. Jævlig synd det med at Lionheart ikke klarer å holde seg oppe utover spillet, har lest det før. :-? Men uansett, spillet virker veldig bra så langt. Klarte å knerte alle lava trollene etterhvert med 20 på den "ice spike" tingen, det tok en stund... Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå