Gå til innhold

[Løst] HDMI adapter til Receiver

Anbefalte innlegg

Hei! Finnes det ett slags hdmi adapter der jeg kan bruke på en receiver som ikke har innebygget hdmi? Skulle hatt hdmi fra receivern, og skulle gjerne kjøpt meg ny men er dårlig med penger for tiden :p takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Finnes det ett slags hdmi adapter der jeg kan bruke på en receiver som ikke har innebygget hdmi? Skulle hatt hdmi fra receivern, og skulle gjerne kjøpt meg ny men er dårlig med penger for tiden :p takker for alle svar!

Du kan jo prøve å knyte en HDMI-kabel på strømkabelen... :tease:

Hvordan skal noen kunne svare på dette uten mer info? Adapter fra hva til HDMI? Eller hva slags receiver? Hva skal kobles til med HDMI? DVD, PC, TV eller....?

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å knyte en HDMI-kabel på strømkabelen... :tease:

Hvordan skal noen kunne svare på dette uten mer info? Adapter fra hva til HDMI? Eller hva slags receiver? Hva skal kobles til med HDMI? DVD, PC, TV eller....?

Jeg spurte om noe så enkelt om det fantes ett hdmi adapter som kan brukes på receiver, vet du ikke svaret så la være og svare!
Lenke til kommentar

Jeg spurte om noe så enkelt om det fantes ett hdmi adapter som kan brukes på receiver, vet du ikke svaret så la være og svare!

Når du ikke vil gi nødvendig info behøver du ikke å stille spørsmål heller. En adapter er en overgang fra et format til et annet og når du ikke vil fortelle hva som skal være i andre enden og signalretning så kan ingen svare deg.
Lenke til kommentar

Når du ikke vil gi nødvendig info behøver du ikke å stille spørsmål heller. En adapter er en overgang fra et format til et annet og når du ikke vil fortelle hva som skal være i andre enden og signalretning så kan ingen svare deg.

Hadde jeg vist hva som skal være i andre enden så hadde jeg ikke stilt spørsmålet her inne, da hadde jeg søkt på google å funnet noe der.
Lenke til kommentar

Hadde jeg vist hva som skal være i andre enden så hadde jeg ikke stilt spørsmålet her inne, da hadde jeg søkt på google å funnet noe der.

Da får du heller spørre på et forum med synske... Det er vel ingen her som kan vite hva slags receiver du har og hva/hvordan du har tenkt å koble...
Lenke til kommentar

Hehe, dere er morsomme ^^ vurdert å starte med standup? Samma kan det være..

Du er jo litt morsom du også når du merker tråden som løst. Lenge siden jeg har sett en "løst" tråd som er så langt unna en løsning. :grin:

Lenke til kommentar

Men særiøst, trådstarter. Dette var bare irriterende. Hvordan i alle dager kan vi vite hva du skal koble til recieveren?

For nei, det går selvsagt ikke an å bare koble opp et adapter som skal gi recieveren masse ekstra funksjonalitet som altså HDMI har.

En PC er en PC uansett hva slags adapter du bruker og funksjonaliteten er ikke noe forskjellig. En reciever med HDMI har jo også masse annen funksjonalitet enn en uten. Du kan selvfølgelig ikke få denne funksjonaliteten uansett hva slags adaptere du bruker. MEN du kan kanskje få til løsningen du ønsker med korrekt kabelbruk, som vi altså ikke vet enda.

Hvis ikke er denne tråden helt ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...