Gå til innhold

Ati 9200 series vs nvidia

JKJK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9100

9200

9000

Dette er hvordan kortene yter, men det er svært jevnt. Å si at de nesten ikke kan sammenlignes med GF4MX-korta er bare tull, selv et 9000 yter BEDRE. De yter også bedre enn GFFX5200, og litt dårligere enn GFFX5200Ultra.

Altså etter min mening, det beste kortet du får for under 1000,- er enten et 9100 eller 9200.

Lenke til kommentar

ok. Jeg kjøpte dette kortet til muttern... hun skal ikke bruke pcn til noe annet en mail og kontorarbeid anyway.

Men kan det samenlignes med gf2mx eller blir det noe raskere??

et annet spm. Jeg sitter på et GF3ti200. (ikke i bokstavelig forstand selvsagt) :) er dette bedre enn gf4mx serien? hvis ja/nei, hvordan da?

Lenke til kommentar
9100

9200

9000

Dette er hvordan kortene yter, men det er svært jevnt. Å si at de nesten ikke kan sammenlignes med GF4MX-korta er bare tull, selv et 9000 yter BEDRE. De yter også bedre enn GFFX5200, og litt dårligere enn GFFX5200Ultra.

Altså etter min mening, det beste kortet du får for under 1000,- er enten et 9100 eller 9200.

Vil du bakke det opp med en test?

Du tar nemlig feil!

5200 (m/128-bits minne) yter bedre enn 9200!

Kilde: http://www.nordichardware.com/reviews/grap...index.php?ez=12

... ellers kan man jo nesten likestille ytelen på 9000 og 9200 (eneste forskjell er 8X AGP... som kjent betyr dette svært lite)

Dette er jeg derimot delvis enig i (ikke 9200),men et demo kort av Ti serien fra f.eks. komplett er jo enda bedre, ingen av de har jo DX9 støtte likevell.

EDIT: Kjøp et vifteløst til mamma, da får hun mindre vondt i hodet :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...