Genki Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Bestilt min andre kopi and Skyrim til PS3. Har det til PC, men eier ikke noe DLC. Da jeg så spillet med all DLC til PS3 for 348 slo jeg til Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 CS:GO to ganger på PC. Har seg sånn at når man spiller Kompetetivt (Spill modus aka "Ranked), og blir teamet med dårlig teammates, hender det at man skyter de i hodet et par ganger, og blir bannet. Så veksler i mellom de to accountene Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Sid Meier's Alpha Centauri + Alien Crossfire. Kjøpte spillet da det kom ut, og har spilt mange mange timer. For ikke alt for lenge siden kjøpte jeg det igjen digitalt på gog.com, da jeg ikke har optisk drev på PCen lenger. Endret 26. juni 2013 av Zlatzman Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Eneste jeg kommer på nå er Diablo 3, forhåndsbestilte Collectors Edition og kjøpte det digitalt for å spille det ved lansering :/ Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Arma II. 2 kontoer, kjøpte andre gang for å få sentralisert alle spillene på en konto i stedet for å ha 2 kontoer. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Spillet du kjøpte: Rome: Total war Hvilken konsoll du kjøpte det til: PC Hvorfor du kjøpte en ny/ekstra kopi: Fikk lyst til å spille det men fant ikke CD-en så kjøpte det på Steam til billig penger. Og hva du synes om å kjøpe 2 (eller fler) stk. av samme spill: Ok hvis man har mistet CDen men har lært å passe bedre på dem nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå