Gå til innhold

Noen gang kjøpt ett spill 2 ganger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke meningen å mase, og det er egentlig ingen god grunn til at jeg skal vite noe om dette, men jeg lurer forstatt: hvorfor har du 2 av samme spill på samme konsoll? :hmm:

Hvorfor ikke :)? og for å svare på det spørsmålet, du skjønner, jeg kjøpte F3 standard edition året før jeg kjøpte det andre, når den andre kom som var en GOTY kjøpte jeg deretter den. Der har du forklaringen.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Beyond Good & Evil - Xbox, Steam og Xbox 360 (HD-versjon) - fordi spillet er så bra at det er verdt det.

Portal - Xbox 360 og Steam - Orange box på 360, senere på Steam sammen med Portal 2

En mengde indie-spill som både er kjøpt på Steam og har vært i bundle, men de gidder jeg ikke liste.

Lenke til kommentar

Spillet du kjøpte: Dragon Age: Origins

Hvilken konsoll du kjøpte det til: PC

Hvorfor du kjøpte en ny/ekstra kopi: Det var billigere å kjøpe DA:O Ultimate Edition enn å kjøpe de DLC'ene jeg hadde lyst på

Og hva du synes om å kjøpe 2 (eller fler) stk. av samme spill:

For mitt eksempel synes jeg det er hårreisende at det er billigere å kjøpe en slik utgave enn noen DLC'er til spillet du allerede har betalt for.

Andre ganger har jeg kjøpt digitale kopier av eldre spill jeg har på CD'er, og da er det for å gjøre det enklere. Dette har jeg i grunn ikke noe i mot da prisen som regel er svært lav i forhold til underholdningsverdien.

-Deluze

Lenke til kommentar

Det er noen

Dead Island, PS3 og PC

Battlefield Bad Company 2, X360 og PS3

Battlefield 3, PS3 og PC

TES Skyrim, PS3 og PC

Fallout New Vegas, X360 og PC

Just Cause 2, PS3 og PC

BioShock 1, X360 og PC

Red Dead Redemption, X360 og PS3

Call of Duty Black Ops, X360 og PC

Alan Wake, X360 og PC

Assassins Creed II, X360 og PC

Assassins Creed Brotherhood, X360 og PC

Assassins Creed Revelations, PS3 og PC

Mass Effect 2, X360 og PC

Kjøpte ny kopi både fordi noen av spillene spilles bedre på pc, og noen blir kjøpt under salg på steam hvor alt er så latterlig billig at man kan ta seg lov å kjøpe dem. Kjøper aldri to like spill til full pris.

Gjør meg ingenting å kjøpe 2 av samme spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to versjoner av Morrowind. Kjøpte originalspillet, men lånte både Tribunal og Blood Moon av venner, så de kjøpte jeg aldri. Når det senere kom en GotY-edition med begge ekspansjonene, så måtte jeg slå til å kjøpe den.

Kjøpte også to versjoner av favorittspillet mitt, Final Fantasy VIII, kun fordi det var forskjellig farge på coverene.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

har to kopier av joust til atari 2600, en i en nesten perfekt med eske, den andre er bare spillet ganske slitt. har også doblet opp av final fantasy VII, den ene er min fra barndommen jeg kjøpte den når jeg var 9, noen av cdene funker litt dårlig så jeg kjøpte en ekstra kopi

Lenke til kommentar

Kjøpte Forza 3 to ganger. Rett og slett fordi x-boxen min spiste opp spillet og Microsoft har talentløs kundeservice som ikke er oppdatert på norsk lov. Får trøste meg med at det er deres tap i lengden da jeg aldri kommer til å kjøpe noen ny xbox igjen.. :) Fikk ny xbox dog, men ikke nytt spill.

EDIT: Fordelen med det var at det oppspiste spillet fremdeles kunne brukes som start disk hvis spillet var innstalert på hardisk. Så brukte mitt nye spill til å innstalere på søskenbarnet til samboeren sin xbox, så fikk han den raserte disken samt de nye kodene til å unlocke bilene. Så han tjente i allefall på den dårlige servicen da han fikk et gratis spill av det. :)

Endret av Bentein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...