1BlueAnd1White Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Nei nei, Jeg har dem Har du aldri sett en film som du leide 2-3 ganger ekstra? solgte du dem da? nei, for jeg leier ikke filmer Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 solgte du dem da? nei, for jeg leier ikke filmer Heh, som jeg nevnte tidligere, jeg har dem. Og du piratnedlaster filmer antar jeg? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Heh, som jeg nevnte tidligere, jeg har dem. Og du piratnedlaster filmer antar jeg? så du har alle 3? på forskjellige konsoller da? kjøper noen da Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 så du har alle 3? på forskjellige konsoller da? kjøper noen da 2 på Ps3 og en på PC(Steam) og nei, den ene er eller andre er ikke ødelagt. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 2 på Ps3 og en på PC(Steam) og nei, den ene er eller andre er ikke ødelagt. er ikke meningen å mase, og det er egentlig ingen god grunn til at jeg skal vite noe om dette, men jeg lurer forstatt: hvorfor har du 2 av samme spill på samme konsoll? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) er ikke meningen å mase, og det er egentlig ingen god grunn til at jeg skal vite noe om dette, men jeg lurer forstatt: hvorfor har du 2 av samme spill på samme konsoll? Hvorfor ikke ? og for å svare på det spørsmålet, du skjønner, jeg kjøpte F3 standard edition året før jeg kjøpte det andre, når den andre kom som var en GOTY kjøpte jeg deretter den. Der har du forklaringen. Endret 20. mai 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Starcraft (1) og Warcraft 3 (+Frozen Throne) ble kjøpt et utall ganger, type 5+, hver. Enten fordi jeg ga vekk mine, eller jeg hadde glemt å ta med mine på LAN, eller om noen andre tok med mine fra LAN. Nå ligger de på Battle.net- kontoen. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Beyond Good & Evil - Xbox, Steam og Xbox 360 (HD-versjon) - fordi spillet er så bra at det er verdt det. Portal - Xbox 360 og Steam - Orange box på 360, senere på Steam sammen med Portal 2 En mengde indie-spill som både er kjøpt på Steam og har vært i bundle, men de gidder jeg ikke liste. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Batman Arkam City Først vanlig utgave til PC. Så GOTY edition til Xbox Og til slutt GOTY PC på steam. Om Rocksteady er blakke så er det ikke min feil.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Mange retrospill som plutselig er på tilbud på Steam. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Spillet du kjøpte: Dragon Age: Origins Hvilken konsoll du kjøpte det til: PC Hvorfor du kjøpte en ny/ekstra kopi: Det var billigere å kjøpe DA:O Ultimate Edition enn å kjøpe de DLC'ene jeg hadde lyst på Og hva du synes om å kjøpe 2 (eller fler) stk. av samme spill: For mitt eksempel synes jeg det er hårreisende at det er billigere å kjøpe en slik utgave enn noen DLC'er til spillet du allerede har betalt for. Andre ganger har jeg kjøpt digitale kopier av eldre spill jeg har på CD'er, og da er det for å gjøre det enklere. Dette har jeg i grunn ikke noe i mot da prisen som regel er svært lav i forhold til underholdningsverdien. -Deluze Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Spillet jeg kjøpte: NFS Underground 2 Hvilken spillstasjon jeg kjøpte det til: Playstation 2 Hvorfor: Bare digger det spillet Jeg kjøpte det også til Pc, men det kræsjer hele tiden Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Diablo II Baldur's Gate II Call of Duty 4 Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er noen Dead Island, PS3 og PC Battlefield Bad Company 2, X360 og PS3 Battlefield 3, PS3 og PC TES Skyrim, PS3 og PC Fallout New Vegas, X360 og PC Just Cause 2, PS3 og PC BioShock 1, X360 og PC Red Dead Redemption, X360 og PS3 Call of Duty Black Ops, X360 og PC Alan Wake, X360 og PC Assassins Creed II, X360 og PC Assassins Creed Brotherhood, X360 og PC Assassins Creed Revelations, PS3 og PC Mass Effect 2, X360 og PC Kjøpte ny kopi både fordi noen av spillene spilles bedre på pc, og noen blir kjøpt under salg på steam hvor alt er så latterlig billig at man kan ta seg lov å kjøpe dem. Kjøper aldri to like spill til full pris. Gjør meg ingenting å kjøpe 2 av samme spill. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg kjøpte to versjoner av Morrowind. Kjøpte originalspillet, men lånte både Tribunal og Blood Moon av venner, så de kjøpte jeg aldri. Når det senere kom en GotY-edition med begge ekspansjonene, så måtte jeg slå til å kjøpe den. Kjøpte også to versjoner av favorittspillet mitt, Final Fantasy VIII, kun fordi det var forskjellig farge på coverene. Endret 21. mai 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 har to kopier av joust til atari 2600, en i en nesten perfekt med eske, den andre er bare spillet ganske slitt. har også doblet opp av final fantasy VII, den ene er min fra barndommen jeg kjøpte den når jeg var 9, noen av cdene funker litt dårlig så jeg kjøpte en ekstra kopi Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har skyrim både på xbox og PC. Det samme med oblivion. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Kjøpte Forza 3 to ganger. Rett og slett fordi x-boxen min spiste opp spillet og Microsoft har talentløs kundeservice som ikke er oppdatert på norsk lov. Får trøste meg med at det er deres tap i lengden da jeg aldri kommer til å kjøpe noen ny xbox igjen.. Fikk ny xbox dog, men ikke nytt spill. EDIT: Fordelen med det var at det oppspiste spillet fremdeles kunne brukes som start disk hvis spillet var innstalert på hardisk. Så brukte mitt nye spill til å innstalere på søskenbarnet til samboeren sin xbox, så fikk han den raserte disken samt de nye kodene til å unlocke bilene. Så han tjente i allefall på den dårlige servicen da han fikk et gratis spill av det. Endret 21. mai 2013 av Bentein Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Half Life Generation ble kjøpt 3 ganger en gang i tia fordi jeg trengte cd-key til CS Jeg rota bort den første og så skaffa jeg meg en pc til som trengte en key også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå