andro81 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 noen som vet hvor det ble av denne drikken.. ble solgt på polet for ca 10-12 år siden.. ble solgt på grønne små flasker.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Savner Wine Cooler Club Peach/Passion jeg også! Det siste jeg hørte var at Systembolaget i Sverige selger Wine Cooler fortsatt, men aner ikke om dette stemmer. Noen som vet mer? Endret 20. mai 2013 av StaBBer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Wine Cooler er vel det engelske/amerikanske navnet på rusbrus Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Savner Wine Cooler Club Peach/Passion jeg også! Det siste jeg hørte var at Systembolaget i Sverige selger Wine Cooler fortsatt, men aner ikke om dette stemmer. Noen som vet mer? Ikke i følge den offisielle Systembolaget-appen.. Husker dem, men kan ikke si at jeg savner dem. Lenke til kommentar
andro81 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 jeg lurte nå mest på om det gikk ann å få tak i den noen plass jeg da, og ikke hva folk syntes om den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå