Gå til innhold

Dell insiron 8600

metti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte på om er det en bra kjøp eller dårlig? kan jeg kjøpe noe tilsvarende maskin i samme prisklasse? :o

Jeg har sjekket litt rundt på nettet de siste ukene, og kom til konklusjonen at du får ikke en like bra maskin for rundt 15 000,-. Bestilte en Dell Inspiron på søndag, og maskinen kom på 15 000,- uten at jeg fant noen direkte konkurrenter.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på om er det en bra kjøp eller dårlig? kan jeg kjøpe noe tilsvarende maskin i samme prisklasse? :o

Er enig med Mr. Crunch. Jeg drev lenge å vurderte ECS Green 551 (test av PC-en på barbara.no), men fant ut at den + mange andre PC-er ikke kan måle seg med Dell sin. Så nå har jeg bestilt meg Dell Inspiron 8600 og venter bare på å motta den. Alt i alt får du mye for pengene på den Dell-PCen og prisen er grei, samtidig så er kundeservicen på Dell god i tilfelle du skulle få behov for den. En annen fordel med Dell er at du kan velge det akkurat du selv har behov for. Har dessuten hørt mye godt fra folk som selv bruker Dell og som har brukt flere forskjellige modeller av Dell sine bærbare.

PS. Bestiller du via denne linken (gjelder t.o.m. 24.09) får du 5% ekstra rabatt i tillegg til fri frakt og rabatten på kr 1240,- for onlinebestilling. Det får du ikke hvis du går inn via forsiden på Dell.no

Lenke til kommentar
tilsvarer 1.4 - 2.4, så lurer jeg på hva min 1.6 gjør :D

Sammenligning av Pentium -M, pentium4m og pentium4 hos anand

DrE

nå har jo du bomma litt da. det sto på den testen at 1,6 centrino tilsvarer 2,2-2,4, mens de centrino maskinene med 1,6 tilsvarer rundt 2,6 vil jeg tro. så nettopp en test av en ibm t40 med 1,5 som såvidt ble slått av en dell i8600 med 1,7. så jeg vil nok tro at de business maskinene har en litt sterkere prosessor.

så din 1,6 ligger bare på rundt 2,2-2,4. mens 1,4 ligger på rundt 2

men som du ser på den testen så kan den variere veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...