AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei Jeg er en gutt på 18 år, og har i all hovedsak to problemer. Det ene er å bli helt stiv, og i noen tilfeller holde på ereksjonen over tid. Jeg har lite erfaring med kondom. Min første partner gikk på p-pillen, og vi var sammen ganske lenge og hadde et veldig godt og sunt sexliv, sett bort i fra at jeg av og til hadde problemer med ereksjon, og holde på den under akten. Det var kun et par ganger vi hadde sex med kondom. Jeg har fått meg en ny partner nå, men etter flere forsøk har det ikke gått. Dette er veldig frustrerende. Jeg får penisen helt stiv, men når jeg trer på kondomet mister jeg litt av ereksjonen med en gang. Videre får jeg ikke kondomet skikkelig på. Tenkte ikke over dette med min forrige partner for en eller annen grunn, men problemet er at jeg ikke får rullet kondomet helt ned, fordi forhuden "pakker" seg opp nederst. Dette fører til at forhuden går tilbake og drar med seg kondomet oppover. Penisen min er rundt 19 cm lang. Regner med at tapet av ereksjon og problemet med kondom går hånd i hånd. På egen hånd har jeg ingen problem med ereksjonen, men jeg mister lit av ereksjonen når jeg prøver å teste med kondom. Hva kan jeg gjøre? Anonym poster: c32719161619c56f8b60983403fd82f8 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Helt vanlig, men det kan være en kombinasjon av nedsatt følsomhet på grunn av kondom, og mulig prestasjonsangst fordi du ikke er trygg på din nye partner. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Hei Jeg er en gutt på 18 år, og har i all hovedsak to problemer. Det ene er å bli helt stiv, og i noen tilfeller holde på ereksjonen over tid. Jeg har lite erfaring med kondom. Min første partner gikk på p-pillen, og vi var sammen ganske lenge og hadde et veldig godt og sunt sexliv, sett bort i fra at jeg av og til hadde problemer med ereksjon, og holde på den under akten. Det var kun et par ganger vi hadde sex med kondom. Jeg har fått meg en ny partner nå, men etter flere forsøk har det ikke gått. Dette er veldig frustrerende. Jeg får penisen helt stiv, men når jeg trer på kondomet mister jeg litt av ereksjonen med en gang. Videre får jeg ikke kondomet skikkelig på. Tenkte ikke over dette med min forrige partner for en eller annen grunn, men problemet er at jeg ikke får rullet kondomet helt ned, fordi forhuden "pakker" seg opp nederst. Dette fører til at forhuden går tilbake og drar med seg kondomet oppover. Penisen min er rundt 19 cm lang. Regner med at tapet av ereksjon og problemet med kondom går hånd i hånd. På egen hånd har jeg ingen problem med ereksjonen, men jeg mister lit av ereksjonen når jeg prøver å teste med kondom. Hva kan jeg gjøre? Anonym poster: c32719161619c56f8b60983403fd82f8 Finn deg et kondom som er litt tykkere. Er ikke like lang som deg, men for min del var det nesten umulig å dra ned en ''vanlig'' kondom, noe som igjen førte til at jeg måtte bruke makt og nærmest tvinge den ned, som igjen gjorde penis slapp. Så tror nok du må gå opp en størrelse med hensyn til tykkelsen på penis. Er også MYE vanskeligere å holde på en ereksjon som er alt for trang, men når du har funnet noe større ser jeg for meg at problemet er borte. Endret 20. mai 2013 av Skrujernet Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er veldig vanlig at kondom virker forstyrrende. Jeg vil råde deg til å "trene" med kondom når du er for deg sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg