carmec Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hei! Skal ut å reise i sommer og tenker på å kjøpe et kamera som tåler litt støt og vann. Har sett en del på GoPro Hero sine kameraer, og de virker veldig bra. Noen som vet om andre slike kameraer? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 GoPro is the one and only! ;-) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg har hørt noe om drift HD eller noe, men jeg vet ikke om de er like vanntette. Edit: Det finnes også Contour HD Endret 20. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei! Skal ut å reise i sommer og tenker på å kjøpe et kamera som tåler litt støt og vann. Det som er aberet med gopro og tilsvarende kameraer er at de har kun en brennvidde "vidvinkel" noe som gjør at de ikke er veldig allsidige, hva med et kompaktkamera som innehar samme spesifikasjonene men har zoom i tillegg også ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Sony har kommet med et som ser lovende ut. 1080P30 samt 720P opptil 120 bilder/sek. Vanntett til 60m. http://www.komplett....aspx?sku=770960 Edit: Går ut i fra det er videokamera du spør etter. Endret 20. mai 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nyeste versjoen av GoPro har "flat lens" noe som gjør at du får mye klare bilder under vann Eksempel: Du har da 3 valg hvis du velger GoPro White, Silver og Black White er spesifikasjonene til GoPro 1 men tynnere letter og flat lens + WiFi Silver deler spesifikasjonene med GoPro 2 men tynnere, letter flat lens + WiFi og tror også den har litt bedre farger Black er da den ultimate versjonen med flere valg for resolution og masse ting og tang, flere har problemer med den og det er litt små feil på den men etter nyeste oppdateringene har jeg ingen. Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kva med Contour plus 2. Det er lika bra eller bedre GoPro. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Kva med Contour plus 2. Det er lika bra eller bedre GoPro. Er litt smak og behag også Lite eksempel for forskjellen Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nja, lyden på contouren er mykje bedre enn på gopro`en 1 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Nja, lyden på contouren er mykje bedre enn på gopro`en Spørrs om du bruker waterproof case eller non waterproof case på GoProen Men noen tenker mere på kvalitet enn lyd og andre motsat, som sagt. Smak og behag Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Spørrs om du bruker waterproof case eller non waterproof case på GoProen Men noen tenker mere på kvalitet enn lyd og andre motsat, som sagt. Smak og behag Når det gjelder lyd, er det mange som plugger inn en liten mygg og monterer den f.eks. i nærheten av lydpotta på en MC. Gir glimrende action-lyd :-) Lenke til kommentar
y tho Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Når det gjelder lyd, er det mange som plugger inn en liten mygg og monterer den f.eks. i nærheten av lydpotta på en MC. Gir glimrende action-lyd :-) Sant, flere og flere bruker ekstern mikrofon så den innebygde er ikke like viktig Elsker når noen plasserer mikrofonen rett ved utgangen med en fin mikrofon, dyp og fin lyd.. Ikke noe bedre enn det Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det som er aberet med gopro og tilsvarende kameraer er at de har kun en brennvidde "vidvinkel" noe som gjør at de ikke er veldig allsidige, hva med et kompaktkamera som innehar samme spesifikasjonene men har zoom i tillegg også ? Jeg digger GoPro enttop på grunn av vidvinkelen! Man får mye mer inntrykk da, når man driver med ekstremsport etc. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nja, lyden på contouren er mykje bedre enn på gopro`en Lyd har aldri vert viktig for meg når jeg filmer med GoPro. Synes det er en egen sjarm med den "innestengte" lyden..! Evetuelt kan man bruke en ekstern mikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå