faithless Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Hei, På tide med en ny bra ruter, spiller spill, å har en del problemer med nåværende ruter (netgear WNR2200), mye lagg osv etter at jeg oppgraderte linjen fra 30mb til 70mb, Det virket greit i starten , men har nå plutselig begynte å svinge alt for mye. Noen ganger får jeg ikke engang surfet. Jeg må bruke trådløs forbindelse til stasjonære, sitter ikke langt unna ruteren har cirka max 5 enheter koblet til med telefoner , 1-2 pc'r på surf mens jeg gamer, skal gå greit med 70mb og 5 opp så lenge de ikke laster ned eller streamer voldsomt. Det må være en ruter som greier å prestere bra trådløst samt kan håndtere flere enheter godt på engang. ca. 1000kr pluss minus er jeg villig til å spytte inn, har sett på disse: - NETGEAR R6300 11AC DualBand Router - ASUS RT-n66U eventuelt ASUS RT-AC66U (om jeg vil merke noe forskjell , eller fremtidig lurt?) Ser også ut som Get sine nye rutere leverer bra, men regner med at de nevnte over er hakke bedre, selv om Get samarbeider med Cisco PS. skal flytte snart, der det blir brukt IP telefoni, som dreper linjen helt om det ringes til utlandet, er det noe jeg kan gjøre i ruter config? finner ikke ut av hva jeg skal stille der. Takk på forhånd. . Endret 20. mai 2013 av faithless Lenke til kommentar
Corna Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Hei, På tide med en ny bra ruter, spiller spill, å har en del problemer med nåværende ruter (netgear WNR2200), mye lagg osv etter at jeg oppgraderte linjen fra 30mb til 70mb, Det virket greit i starten , men har nå plutselig begynte å svinge alt for mye. Noen ganger får jeg ikke engang surfet. Jeg må bruke trådløs forbindelse til stasjonære, sitter ikke langt unna ruteren har cirka max 5 enheter koblet til med telefoner , 1-2 pc'r på surf mens jeg gamer, skal gå greit med 70mb og 5 opp så lenge de ikke laster ned eller streamer voldsomt. Det må være en ruter som greier å prestere bra trådløst samt kan håndtere flere enheter godt på engang. ca. 1000kr pluss minus er jeg villig til å spytte inn, har sett på disse: - NETGEAR R6300 11AC DualBand Router - ASUS RT-n66U eventuelt ASUS RT-AC66U (om jeg vil merke noe forskjell , eller fremtidig lurt?) Ser også ut som Get sine nye rutere leverer bra, men regner med at de nevnte over er hakke bedre, selv om Get samarbeider med Cisco PS. skal flytte snart, der det blir brukt IP telefoni, som dreper linjen helt om det ringes til utlandet, er det noe jeg kan gjøre i ruter config? finner ikke ut av hva jeg skal stille der. Takk på forhånd. . Sitter selv på en NETGEAR R6300 11AC DualBand Router, er meget godt fornøyd med denne. hadde litt problemer i oppstarten (beskrevet i tidligere sak her inne) men etter det har den vært dønn stabil. ikke restartet den en eneste gang. Har følgende tilkoblinger til en hver tid: 1 x gamer stasjonær, 1x laptop jobb, 2x telefoner, 1x nas, 1x windows server, 1x printer. Hvordan ligger du an med trådløst kort/stick på gamerPC-en din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå