Gå til innhold

CS-SKINS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-14 15:36, Pop skrev:

Hei Nissen

Nei, det er ikke juks, og derfor CSNation bl.a. har haugevis med skins for nedlasting fra sidene sine.

Du forandrer kun "bildet" av våpenet, ikke dets egenskaper. Kompisen din har anelse om hva han snakker om.

-P-

Du mener vel "ingen" anelse? :smile:

Lenke til kommentar

Se på http://skinshack.counter-strike.net/.

Der er det masse fine skins!

Før pleide folk å jukse med skins. Det de gjorde var å lage 50 meter lange løp på p-skinene, altså det skinet en ser på mot- og medspillerne. Dette gjorde at jukserne kunne se hvor fiendene var siden løpet strekte seg over hele kartet. Dette tok programmererne konsekvensen av og gjorde det slik at en ikke kunne forandre på de skinene.

Husk at når du skifter skins i cs, så ikke skift på skinene som begynner med p_, f.eks. p_awp.mdl.

Det er sikket en del servere som sjekker om en har skifta skin, og ser kanskje automatisk på det som juks. Det er det i midlertid ikke (alltid).

Lenke til kommentar

Det regnes ikke vanligvis som juks å bruke custom skins, så lenge det ikke er syreskins (sterk lysegrønt ol). Det du derimot må være klar over er at det ikke er tillatt å bruke custom skins i offisielle clankamper/turneringer som på for eksempel Clanbase. Det eneste som er akseptert er de forenkla skinsene som heter "hi-fps models". Disse kan lastes ned fra Clanbase.com. Jeg vil sterkt anbefale deg å spille med default skins, siden customs skins ikke er veldig populært blant de du spiller mot. Det er også en typisk n00b ting :smile:

Lenke til kommentar

men når jeg har et kjempebra grafikkort (8500) så er det jo kult med bedre grafikk i mitt favorittspill, særlig mere blod og bedre eksplosjoner?, for å være ærlig så er jo grafikken ikke så bra da?.

de kunne jo godt ha laget litt mere enn fire soldater på hver side. og kansje muligheten til å importere ansiktsskinnet til spillserveren slik at jeg kunne hatt mitt eget ansikt ute i den store spillverdenen, tenk så kult å bli gjenkjent på gata av folk jeg har spilt sammen med. men er det ikke enda flere typer skins-modder til cs?. hade bra alle sammmen.

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-02-16 00:00, minimum payne skrev:

men når jeg har et kjempebra grafikkort (8500) så er det jo kult med bedre grafikk i mitt favorittspill, særlig mere blod og bedre eksplosjoner?, for å være ærlig så er jo grafikken ikke så bra da?.

de kunne jo godt ha laget litt mere enn fire soldater på hver side. og kansje muligheten til å importere ansiktsskinnet til spillserveren slik at jeg kunne hatt mitt eget ansikt ute i den store spillverdenen, tenk så kult å bli gjenkjent på gata av folk jeg har spilt sammen med. men er det ikke enda flere typer skins-modder til cs?. hade bra alle sammmen.

last ned tactical pack og dobbelklikk på installasjons filen så får du bedre grafikk på alle våpnene og alle playerne. link står litt lenger oppe.

hvordan klarte jeg meg uten tactical pack en dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...