smort1 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 S - M - XL! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Flott tittel til ett artig bilde, Svein og godt observert :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Et fint bilde og godt observert Svein. Heia Sverige, Molde og Helsingborg ;-) Kæmpevær på Andøya og håper du å har slikt vær. Med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Flott tittel til ett artig bilde, Svein og godt observert :-) Takker, Jentungen2! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Et fint bilde og godt observert Svein. Heia Sverige, Molde og Helsingborg ;-) Kæmpevær på Andøya og håper du å har slikt vær. Med hilsen Leif ;-) Takker, Leif! : Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent! Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå! Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Takker, Leif! : Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent! Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå! Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... Ja Svein godkjent med 0-0 og med en mann mindre og Helsingborg vannt med 2-1 så Høres koselig ut med tur til havet og jeg har å hvert tur ved havet ved Bleik og Bleiksmarka i nydeligt vær Er nå midnattsol her så vansklig at sove men må prøve då det er jobb imårra igjen Sier som gutten jeg jobber med, det er pusat haha Natta og snakkes Svein med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Takker, Leif! :Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent!Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå!Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... Ja Svein godkjent med 0-0 og med en mann mindre og Helsingborg vannt med 2-1 så Høres koselig ut med tur til havet og jeg har å hvert tur ved havet ved Bleik og Bleiksmarka i nydeligt vær Er nå midnattsol her så vansklig at sove men må prøve då det er jobb imårra igjen Sier som gutten jeg jobber med, det er pusat haha Natta og snakkes Svein med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg