Gå til innhold

S - L - XL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint bilde og godt observert Svein. Heia Sverige, Molde og Helsingborg ;-) Kæmpevær på Andøya og håper du å har slikt vær. Med hilsen Leif ;-)

Takker, Leif! :

Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent!

Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå!

Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... ;)

Lenke til kommentar

Takker, Leif! :

Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent!

Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå!

Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... ;)

Ja Svein godkjent med 0-0 og med en mann mindre og Helsingborg vannt med 2-1 så :thumbs: Høres koselig ut med tur til havet og jeg har å hvert tur ved havet ved Bleik og Bleiksmarka i nydeligt vær :grin: Er nå midnattsol her så vansklig at sove :sleep: men må prøve då det er jobb imårra igjen :( Sier som gutten jeg jobber med, det er pusat haha :thumbup: Natta og snakkes Svein med hilsen Leif :grin:

Lenke til kommentar
Takker, Leif! :Gikk jo bedre en ventet med Molde mot RBK. Uavgjort med en mann mindre, det meste av tiden, er jo godkjent!Og Helsingborg ser ut til å kunne vinne, leder 2-1 akkurat nå!Knallvær og mellom 24-29°C i dag. Har vært en tur ute ved havet, og Atlanterhavsveien, bilder kommer etterhvert..... ;)
Ja Svein godkjent med 0-0 og med en mann mindre og Helsingborg vannt med 2-1 så :thumbs: Høres koselig ut med tur til havet og jeg har å hvert tur ved havet ved Bleik og Bleiksmarka i nydeligt vær :grin: Er nå midnattsol her så vansklig at sove :sleep: men må prøve då det er jobb imårra igjen :( Sier som gutten jeg jobber med, det er pusat haha :thumbup: Natta og snakkes Svein med hilsen Leif :grin:

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...