Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Why bother, ingen vil være vennen din. Sier hun som kopierte hele "ImSoAsian"-konseptet mitt... Velkommen til Diskusjon.no Vestfold er best! Go Vestfold!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Why bother, ingen vil være vennen din. Det ser ut til at TS har fått en tvilling bare at det er en hvit utgave enn en asiatisk utgave. Slik som TS selv skrev, at hun har kopiert konseptet. Lenke til kommentar
ImSoBlonde Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det ser ut til at TS har fått en tvilling bare at det er en hvit utgave enn en asiatisk utgave. Slik som TS selv skrev, at hun har kopiert konseptet. Åh lol, you for real? Nei, jeg fant på ImSoBlonde helt selv. Jævla ironisk, hva? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Jeg er også en jente fra Vestfold. High five! Endret 21. mai 2013 av Ssnerk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg tror på ingen måte dette var tilfeldig, og jeg har mine tvil om du er jente og som sikkert bare er en eller annen taper bak en skjerm på gutterommet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg er også en jente fra Vestfold. High five! High five! Hvor gammel er du? Ohnoes... -.- Enda en som tror at jeg er "venninnen" Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) High five! Hvor gammel er du? Ohnoes... -.- Enda en som tror at jeg er "venninnen" 18! Dobbel high five! Endret 21. mai 2013 av Ssnerk Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 jeg har mine tvil om du er jente og som sikkert bare er en eller annen taper bak en skjerm på gutterommet. Gutt eller jente, doesn't matter. "How you doin?" Hint: LOL 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 18! Dobbel high five! Vi to skal bli venner. PM Gutt eller jente, doesn't matter. "How you doin?" Hint: LOL hahahhah 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi to skal bli venner. PM Wohoo! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det skal sies at Vestfold er på feil side av fjorden. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Du likner veldig på de mennskene jeg ser overalt når jeg er i kina på jobb. (Ni Hao!) Håper du finner det du leter etter. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Det skal sies at Vestfold er på feil side av fjorden. Jeg spurte min venn hva du mente med dette, og han sa at det er feil - Vestfold er på feil side av Oslofjorden. Eller noe. Du likner veldig på de mennskene jeg ser overalt når jeg er i kina på jobb. (Ni Hao!) Håper du finner det du leter etter. :OOOO afkåpsafj RASIST!!!!!!!!!11 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg spurte min venn hva du mente med dette, og han sa at det er feil - Vestfold er på feil side av Oslofjorden. Eller noe. Det var Oslofjorden jeg mente, ja. Det er i Østfold sola går opp. Mens den går ned i Vestfold. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det skal sies at Vestfold er på feil side av fjorden. True that! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 jøye meg.. Heh men hvorfor jobber du i Kina? Det var Oslofjorden jeg mente, ja. Det er i Østfold sola går opp. Mens den går ned i Vestfold. Åja. :o Det har iallfall regnet i to dager nå. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Heh men hvorfor jobber du i Kina? Fordi det er der prosjektet befinner seg. Har vært der til sammen fem måneder nå det siste året, bare avbrutt av sporadiske turer til noen andre steder. Du er av kinesisk opphav, ja? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Fordi det er der prosjektet befinner seg. Har vært der til sammen fem måneder nå det siste året, bare avbrutt av sporadiske turer til noen andre steder. Du er av kinesisk opphav, ja? Dunno. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) hvordan kan du ikke vite det? Endret 21. mai 2013 av 1BlueAnd1White 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå