Gå til innhold

Værbitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott V1 liker jeg aller best men uten den lille lyse tingen nederst i venstre hjørne! Hilsen Tove

.

Takk for tilbakemeldingen, Tove :) Prøvde å beskjære det bort og resultatet ble V3, som jeg selv synes ble for "snøtt" dessverre :) Tror ikke kloning i LR blir noen suksess heller, så litt synd at jeg ikke observerte dette når jeg stod der å fotograferte :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Jeg liker enkeltheten, men bildene blir kanskje litt høyretunge...og så var det varmepumpa, da. Den ødelegger inntrykket av nostalgi.

.

Takk for tilbakemeldingen, Erik :) Ser hva du sier med høyretunge her, har helt klart tenkt disse tankene jeg også, men syntes kanskje fjellene i bakgrunnen veide noe opp for dette, men litt enig med deg, skal nok noe mer til å balansere 3 store båthus ut på ene siden, men artig å prøve ut og få tilbakemeldinger på, lærer av det også :) Har gjort mine tanker om varmepumpa også, men fikk den plassert med tanke på historien om ett maritimt og værbitt miljø som gjør noen krumspring for å møte den moderne tiden, hehe .... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...