Jentungen2 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Værbitt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Så enkelt og stilrent. Nydelig Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 V1 en favoritt.Flott og tett utsnitt;) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Flott V1 liker jeg aller best men uten den lille lyse tingen nederst i venstre hjørne! Hilsen Tove Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg liker enkeltheten, men bildene blir kanskje litt høyretunge...og så var det varmepumpa, da. Den ødelegger inntrykket av nostalgi. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Så enkelt og stilrent. Nydelig . Takk for det J1 Gamle værbitte båthus har sin historie og sin sjarm :) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 V1 en favoritt.Flott og tett utsnitt;) . Takk Jan Erik og spennendes å prøve seg på litt tettere utsnitt som du sier Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Flott V1 liker jeg aller best men uten den lille lyse tingen nederst i venstre hjørne! Hilsen Tove . Takk for tilbakemeldingen, Tove Prøvde å beskjære det bort og resultatet ble V3, som jeg selv synes ble for "snøtt" dessverre Tror ikke kloning i LR blir noen suksess heller, så litt synd at jeg ikke observerte dette når jeg stod der å fotograferte Endret 20. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg liker enkeltheten, men bildene blir kanskje litt høyretunge...og så var det varmepumpa, da. Den ødelegger inntrykket av nostalgi. . Takk for tilbakemeldingen, Erik Ser hva du sier med høyretunge her, har helt klart tenkt disse tankene jeg også, men syntes kanskje fjellene i bakgrunnen veide noe opp for dette, men litt enig med deg, skal nok noe mer til å balansere 3 store båthus ut på ene siden, men artig å prøve ut og få tilbakemeldinger på, lærer av det også Har gjort mine tanker om varmepumpa også, men fikk den plassert med tanke på historien om ett maritimt og værbitt miljø som gjør noen krumspring for å møte den moderne tiden, hehe .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg