Thuesen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Når Lynet Treffer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Knallstilig bilde, må være en drøm å få fotografere dette, ikke minst ligger det vel en stor spenning i det (bokstavlig talt), for lyn er ikke til å spøke med Fantastiskt at du fikk med så mange nedslag så godt fordelt utover bildeflaten, ser ut som en kjempemanet som strekker ut sine tråder eller kanskje ett romskip, setter i hvertfall i gang tankevirkesomheten min Skarpt og fint, nydelig farge på himmelen, jeg er imponert. Når det gjelder kuttet tror jeg stemmen min får gå til originalen, selv om V2 også er helt topp, bildene har joi hvert sitt flotte uttrykk, men det er vel noe med det at jeg får den himmelen jeg trenger på V1 tror jeg, nok til å oppleve heltheten, synes den nederste delen av bildet som kuttes i V2 muligens kan tilføre litt også, dessuten får det mer 1/3 delingen, men dette er jo som kjent smak og behag da Endret 20. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Are Nakrem Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Flott bilde Valgte å filme med min 5DII fra Søm http://vimeo.com/66522088 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg