Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det jeg har nå; i5 2400 XFX Radeon HD 6870 1GB 4gb 1333mhz 1tb hdd Jeg skal spille minecraft, lol, cod, og diverse andre spill. Og burde jeg ta win7 eller 8? Lenke til kommentar
wassup Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Det jeg har nå; i5 2400 XFX Radeon HD 6870 1GB 4gb 1333mhz 1tb hdd Jeg skal spille minecraft, lol, cod, og diverse andre spill. Og burde jeg ta win7 eller 8? De komponentene ser egentlig helt greie ut de; vet ikke om det er så mye å hente på å oppgradere nå. Du kan sette inn 4 GB ekstra med RAM, da. Og ta windows 8. Det er nyere, og har noe bedre ytelse. Kan nok ta seg litt tid å vende seg til det, men det går seg til. Uansett kommer windows 8.1 midt i Juni en gang, og det sies at det vil ligne litt mer på windows 7. Så gå for 8. Om du skal oppgradere, ville jeg ikke gjort det nå. Nvidia sin 700-serie og Intel sin Haswell-serie er rett rundt hjørnet. Om du venter et halvt års tid eller så, kan det være greit å gjøre en liten "renovasjon" i maskina di om den viser seg å være for svak. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 De komponentene ser egentlig helt greie ut de; vet ikke om det er så mye å hente på å oppgradere nå. Du kan sette inn 4 GB ekstra med RAM, da. Og ta windows 8. Det er nyere, og har noe bedre ytelse. Kan nok ta seg litt tid å vende seg til det, men det går seg til. Uansett kommer windows 8.1 midt i Juni en gang, og det sies at det vil ligne litt mer på windows 7. Så gå for 8. Om du skal oppgradere, ville jeg ikke gjort det nå. Nvidia sin 700-serie og Intel sin Haswell-serie er rett rundt hjørnet. Om du venter et halvt års tid eller så, kan det være greit å gjøre en liten "renovasjon" i maskina di om den viser seg å være for svak. takk for svar. Da har jeg bestemt meg Kjøper meg en ssd og win8 så kjøper jeg mer ram. S får jeg vel ta en stor oppgradering når det nye kommer ut Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du må nok vurdere å bytte skjermkort snart også. 6870 er rimelig kleint. Dårligere enn 5870, som ble lansert for over 3,5 år siden. Skjermkort blir fort "gamle" og spesielt mid-range kortene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du må nok vurdere å bytte skjermkort snart også. 6870 er rimelig kleint. Dårligere enn 5870, som ble lansert for over 3,5 år siden. Skjermkort blir fort "gamle" og spesielt mid-range kortene. ja jeg blir å bytte det snart. Skal se på de nye kortene til nemnda når de kommer. Kanskje jeg blir å kjøre sli . Får se hvor langt pengene strekker Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 ja jeg blir å bytte det snart. Skal se på de nye kortene til nemnda når de kommer. Kanskje jeg blir å kjøre sli . Får se hvor langt pengene strekker Intel skal lansere ny prossessor 4 juni Haswell heter den, Ryktes om at Nvidia skal lansere nye kort i slutten av månen så om du venter til, la os si august, da har du det nyeste tilgjengelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Intel skal lansere ny prossessor 4 juni Haswell heter den, Ryktes om at Nvidia skal lansere nye kort i slutten av månen så om du venter til, la os si august, da har du det nyeste tilgjengelig ok, takk. Skal gjøre det. Kjøper etter sommerferien. Lir å gå mye penger til ferie og bil så får se hva som blir igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå