Pesch Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Har en samsung plasma tv av typen PN50C550G1F. Har aldri hatt noe problemer med den men i dag når jeg skal se på tv så får jeg ikke signal, hverken fra dekoder eller pc. Det er to forskjellige hdmi kabler, i to forskjellige innganger men får ikke signal på noen av de. Det står bare "ingen signal" Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Tilsvarende skjedde på min TV for et par år siden. Det var tordenvær samme dag, så jeg antok at det var årsaken. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Prøv å "restarte" TV. Napp ut strømledningen mens TV står på og vent litt før du plugger i igjen. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Har prøvd å resette den ved å trekke ut strømmen, men det funket ikke. Har heller ikke vært torden her i det siste. Prøvde programvareoppdatering men det trengte den ikke. Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Og der bestemte den seg for å virke igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå