sushimannen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hei, Tittelen sier det meste. Var ute på joggetur i regnet med nevnte telefon, denne slo seg tilsynelatende av. Fikk deretter beskjed om å taste PUK ved oppstart. Så viser det seg at jeg får opp en telefon som er akkurat som fra fabrikken. Virker som fotos på minnekortet fortsatt er der, samt kontakter på sim-kortet. Alt annet borte inkl. Apps osv. To spørsmål reiser seg: 1) hva i huleste har skjedd?, og 2) hvordan kan jeg fixe/recover mine greier og få dette tilbake til normal? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 1) Elektronikken er blitt våt, overledninger har laget feil som prosessoren ikke takler og den nullstiller seg. Etter noen dager vil sannsynligvis elektrolyse tære vekk en eller flere kobberledninger, og mobilen dør. 2) Kjøp ny (vanntett) mobil og flytt over minnekort og sim-kort (disse er vanntette). Hvis du bruker samme Gmail-konto på den nye mobilen vil du kunne laste ned appene dine på nytt, det eneste du trenger å overføre fra den gamle mobilen er SMS-meldinger som du muligens må bruke en app for å kopiere. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.riteshsahu.SMSBackupRestore&hl=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå