Pippin79 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Halløy. Jeg bruker Norton Antivirus, og når jeg skal sette på manuell scan på C:-driven, scanner det noen sekunder, men stopper opp. Jeg får beskjed om at "Scan stopped by user". MEN JEG STOPPA DET IKKE!!!!!!!! Har finkjemmet NORTONs supportsider uten konstruktivt resultat. Tips? Takk. Pippin79 (redd for virus)... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Halløy. Jeg bruker Norton Antivirus, og når jeg skal sette på manuell scan på C:-driven, scanner det noen sekunder, men stopper opp. Jeg får beskjed om at "Scan stopped by user". MEN JEG STOPPA DET IKKE!!!!!!!! Har finkjemmet NORTONs supportsider uten konstruktivt resultat. Tips? Takk. Pippin79 (redd for virus)... Avinstaller --> Installere på nytt. Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Burde skrevet det... Har nemlig prøvd noen ganger... Fikk scannet uten problemer i safemodus, men ikke i vanlig etterpå... Har derfor sikkert ikke virus, men programmet fungerer ikke som det skal! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Burde skrevet det...Har nemlig prøvd noen ganger... Fikk scannet uten problemer i safemodus, men ikke i vanlig etterpå... Har derfor sikkert ikke virus, men programmet fungerer ikke som det skal! Hvilken versjon av Norton er dette? Hadde selv problemer med 2004, da måtte en reinstall av OS til. Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Ja, meg igjen her... har trikset litt, og funnet ut at alle mapper lar seg skanne, utenom "LiveUpdate" og "Norton"-mappa.... hmm... pip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå