merterje Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg bruker Firefox og ble anbefalt å slå av Adblock (som jeg også benyttet meg av) for å kunne se video i Dagbladet på nettet. Jeg mener at det har virket før med avslått Adblock, men nå funker det ikke da ? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Har du andre tillegg, som NoScript eller Ghostery? Begge hindrer db-videoer. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Under utvidelser har jeg ikke NoScript, men det hender når jeg surfer på nette at det kommer noe sånn opp om jeg vil "stopp noscript", men kanskje det ligg i et annet program da ? Jeg har ikke Ghostery. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Nyeste versjon av Firefox stopper også 3.djeparts cookies som standard. Kan hende Dagbladet krever at du godtar slike for å få sett video. Jeg har også Firefox, men har aldri brydd meg særlig om db's videoer - nettop av den grunn at de krever at jeg skal blåse i sikkerhet og personvern for å få sett videoene deres. Vel, jeg trenger db's videoer mindre enn de trenger meg som besøkende .... Endret 19. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du trenger ikke unngå å skru av Adblock, du kan heller lage unntak for DB sine videoer. Det kan også være Java/Flash/Silverlight som er utdatert Lenke til kommentar
merterje Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Ja jeg har ikke oversikt over om Java/Flash/Silverlight er utdatert, men jeg har da brukt diverse oppdatering som kommer opp på skjermen, så sånn sett skulle det kanskje være i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå