Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan måle om man er for vid nedentil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper noen kan gi meg et svar på dette, jeg har ikke lyst å spørre legen liksom.

Hva med dere gutter? Hvor mange fingre er det naturlig å få plass til der inne i en normal vagina? Anonym poster: 4f6e689cc884c3aed39cde8434460a4e

Er du redd du er for vid for oss småkukane, så er det berre å gå etter dei som er betre utstyrt. Verre er det ikkje.

Lenke til kommentar

Håper noen kan gi meg et svar på dette, jeg har ikke lyst å spørre legen liksom.

Hva med dere gutter? Hvor mange fingre er det naturlig å få plass til der inne i en normal vagina? Anonym poster: 4f6e689cc884c3aed39cde8434460a4e

Dette burde du snakket med din fastlege om, eller en gynokolog! Jeg er ingen av delene. Men så langt jeg vet, er ingen av hunkjønnet (som er utvokst) for vide, fra naturens side. Men har du født barn og ikke trent deg opp igjen, som anbefalt på sykehuset, kan det være veldig slapt. Og lite interessnt for mange menn. Å ha førelsen av putte redskapen, i ei "bøtte med lunket vann", er ikke så opphissende. Enten du har født barn eller ikke, så må du uannsett bli kåt, før vaginaen strammes opp. Blod i svamp legemene. Er du ikke kåt, er det heller ikke blod i svamplegemene. Er du kåt, bør vaginaen klemme rundt en tynn finger, men kan gradvis utvide seg til stor redskap. Tenker da ikke på "jomfruhinnen", eller "rosenkransen", det er ei annen historie.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...