oscrue10 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hvordan får jeg låst fast et bilde som skrivebordsbakgrunn? Nå er det noen bilder som er for små som blir dratt utover og de fleste er også uegnet som bakgrunnsbilde. Burde vært en slags kafé hvor man kan stille slike spørsmål, jeg kommer sikkert til å stille 5-10 til i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen din og gå inn i instillingene, det skal være instillinger for hvor ofte og om den skal skifte i det hele tatt, samt hvilke bilder som det skal skiftes mellom. Hvor den er avhenger litt av hvilket OS du bruker, windows 7, windows 8 etc. Endret 19. mai 2013 av Alekpowah 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen din og gå inn i instillingene, det skal være instillinger for hvor ofte og om den skal skifte i det hele tatt, samt hvilke bilder som det skal skiftes mellom. Hvor den er avhenger litt av hvilket OS du bruker, windows 7, windows 8 etc. Takk skal du ha. Hvis flere har dette problemet, gå inn på kontrollpanel, utseende og personalisering, personalisering, skrivebordsbakgrunn og fjern avhukinga på de som ikke skal brukes som bakgrunn. Håper bare at jeg slipper å fjerne avhukinga for hvert bilde som jeg legger i bildemappa. Kanskje jeg må legge nye bilder i en annen mappe. Endret 19. mai 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du skal ikke måtte det nei, heldigvis 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 La et nytt bilde i mappa, og da var det igang igjen. Må bare la være å legge bilder i den mappa. Men skal det ikke være mulig å opprette en ny bildemappe her? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det er jo bare å velge en mappe hvor som helst på pcen som du legger bilder du ønsker å bruke som skrivebordbakgrunn. Jeg har f.eks en mappe på skrivebordet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Det er jo bare å velge en mappe hvor som helst på pcen som du legger bilder du ønsker å bruke som skrivebordbakgrunn. Jeg har f.eks en mappe på skrivebordet. Jeg har en mappe på skrivebordet inntil videre, men hadde bare tenkt å ha papirkurven der. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Da er det jo bare å lage en mappe direkte på C: f.eks, og så legge bildene der, og så velge den mappen. Du kan velge mapper hvor som helst på pcen (eller f.eks på nettverksdisker). Så om du bare ønsker papirkurven på skrivebordet, så er det null stress. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Da er det jo bare å lage en mappe direkte på C: f.eks Vet, men hadde håpet å kunne legge den ved siden av den andre bildemappa. Lagt den på C: (eller E: her ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå