Gå til innhold

Skrivebordsbakgrunner som skiftes ut hele tida

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg låst fast et bilde som skrivebordsbakgrunn? Nå er det noen bilder som er for små som blir dratt utover og de fleste er også uegnet som bakgrunnsbilde.

Burde vært en slags kafé hvor man kan stille slike spørsmål, jeg kommer sikkert til å stille 5-10 til i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen din og gå inn i instillingene, det skal være instillinger for hvor ofte og om den skal skifte i det hele tatt, samt hvilke bilder som det skal skiftes mellom.

Hvor den er avhenger litt av hvilket OS du bruker, windows 7, windows 8 etc.

Endret av Alekpowah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen din og gå inn i instillingene, det skal være instillinger for hvor ofte og om den skal skifte i det hele tatt, samt hvilke bilder som det skal skiftes mellom.

Hvor den er avhenger litt av hvilket OS du bruker, windows 7, windows 8 etc.

Takk skal du ha. Hvis flere har dette problemet, gå inn på kontrollpanel, utseende og personalisering, personalisering, skrivebordsbakgrunn og fjern avhukinga på de som ikke skal brukes som bakgrunn.

Håper bare at jeg slipper å fjerne avhukinga for hvert bilde som jeg legger i bildemappa. Kanskje jeg må legge nye bilder i en annen mappe.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Det er jo bare å velge en mappe hvor som helst på pcen som du legger bilder du ønsker å bruke som skrivebordbakgrunn. Jeg har f.eks en mappe på skrivebordet.

Jeg har en mappe på skrivebordet inntil videre, men hadde bare tenkt å ha papirkurven der.

Lenke til kommentar

Da er det jo bare å lage en mappe direkte på C: f.eks, og så legge bildene der, og så velge den mappen. Du kan velge mapper hvor som helst på pcen (eller f.eks på nettverksdisker).

Så om du bare ønsker papirkurven på skrivebordet, så er det null stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...