Jonathan:D Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hva heter denne effekten som gjør at det kommer sånn masse farger ut av teksten og spilleren og sånt se på starten av den videoen når de begynner og snipe Hvis dere vet det? Lenke til kommentar
arthon Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Angi tidspunktet i videoen hvor den effekten du søker er og et screengrab så kanskje noen kan svare. Videoen er så full av så mange forskjellige video effekter lesset oppå hverandre at det er umulig å vite hva du sikter til. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Men da navnet til de folka kommer opp på starten ToySoldier og Sam50001 og sånt da kommer det masse sånne farger rundt dem syns det ser litt kult ut og legge sånn effekt rundt sniperen men jeg hvet ikke hva det heter siden trenger tutorial for det Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det ser ut som en slags 3D effekt som er lagt over bildet, ville forsøkt å googlet ut fra det. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Men da navnet til de folka kommer opp på starten ToySoldier og Sam50001 og sånt da kommer det masse sånne farger rundt dem syns det ser litt kult ut og legge sånn effekt rundt sniperen men jeg hvet ikke hva det heter siden trenger tutorial for det Ja den beskrivelsen gjorde jo alt mye klarere. Er du fem år gammel som ikke klarer å skrive tidskoden eller ta et screengrab? Er det den Anaglyph 3D effekten som er kombinert med masse forskjellig shake du sikter til? Da trenger du After Effects og så lære deg masse kombinasjons effekter. Han som har laget videoen hadde en web side hvor han tilbød Tutorials og opplæring, men den har vært nede i mer enn seks måneder; http://duelvfx.net/ så der har du litt uflaks. YouTube kanal nicket hans er; iduel2010 Facebook siden hans; https://www.facebook.com/iDuel2010 Twitter kontoen hans; https://twitter.com/iDuel2010 Så nå kan du sende han en melding og se om han har et navn på effekten, noe jeg tviler på da det er som sagt masse kombinasjons effekter. Sender du melding burde du angi litt mer konkret hvilken effekt du spør om enn du har klart i to poster her. Stikkordene du kan søke på i After Effects tutorial er Anaglyph 3D effekt og Camera Shake Effect, også kalt Wiggler/Wiggle Effect. Et par linker hvor du kanskje finner noe nyttig; Anaglyph 3D effekt Camera shake/Wiggler Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Okay Takk! Men jeg er ikke 5 år gammel dessverre Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Okay Takk! Men jeg er ikke 5 år gammel dessverre Da klarer du kanskje snart å skrive eksakt tidspunkt i videoen effekten du snakker om er på, da - eller poster et screenshot. Du har blitt bedt om det flere ganger allerede. Du kan også gjerne gå inn på linkene du har fått over og gi tilbakemelding om det er sånne effekter du er ute etter eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå