Thor. Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hei. Bilen min er nå 15 år gammel, og jeg føler på meg at jeg burde kanskje renset drivstoffsystemet for skitt, men jeg vet ikke hva jeg kan bruke. Hva anbefales? Bilen er en 98mod suzuki balkeno, bensin 2WD manuell gir. Etter det jeg har lest rundt om kring så kan det forbedre turtall under idle, som er lavere nå enn det var før. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Her må jeg følge med å se hva som kommer av svar... Mitt tips er: If it's not broken, don't fix it. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Så ingen vedlikehold nei. Høres ut som en god fremtid for bilen min. Har byttet girolje, motorolje, Clutch, rengjort interiøret og forsøkt tettet en lekasje, med delvis suksess. Og innsiden av motoren har jeg ikke gjort så mye med ennå så det er vel på tide uansett. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ok, tror du mener injection cleaner!?! Verkstedet mitt hadde noe sånt på tanken min på en A3 1.6 98 da den ikke fikk fint på tomgang. Det fikset problemet. Vet desverre ikke hvilken type lurium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå