Jajakanskjedet Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 5'er. klager ikke på det når jeg fikk 3'er i standpunkt ^^ Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 5'er her og. Ganske godt over mine forventninger når jeg håpet på å ikke stryke. Lenke til kommentar
GarethBale Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fikk 6er og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg fikk stryk i politikk og menneskerettighet - eksamen.. Så nå skal jeg opp igjen i November :/ Tror dere tema blir noe lignende det vi fikk i Mai? Pensum har jo store deler handlet om internasjonale forhold og videre, syns det er rart om vi ikke skulle få det Tanker til tema, + tips til hvordan man skal klare å stå ville vært supert! (Og ja, jeg vet flere av dere fikk femmer sekser i karakter, så det er litt flaut å spørre....) Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det noen som kunne være VELDIG snille og legge ut eksamensbesvarelsen sin for vår 2013 (eller andre eksamensbesvarelser) ? Føler jeg forstår mye bedre hvorfor jeg fikk strykkarakter og hva som trengs å bli rettet opp i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå