kravez Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg her et problem med den nye harddisken min. når jeg satt den i maskinen viste det seg at den var 128GB, den skulle være 180Gb, som det også står på den. jeg spurte noen venner, men ingen viste noe. og jeg vet mindre enn di gjør! så derfor lurte jeg på om noen der ute vet noe? :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Svaret finner du i denne linken her. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 S P 1! ! ! FOR HÆLVETE Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvilket operativsystem er det? Og hvilket hovedkort har du? Prøv først å oppdatere BIOS'en din, deretter poster du resultatet her Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 S P 1! ! ! FOR HÆLVETE litt hyggerligere tone kunne vert fint og det er ikke alt som fikses av sp1.. kan være biosen og kan være noe annet.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 litt hyggerligere tone kunne vert fint og det er ikke alt som fikses av sp1.. kan være biosen og kan være noe annet.. Hehe. Sp1 fikser den biffen i de fleste tilfellene, og det tar jo ikke lange tiden å hente den ned fra windowsupdate. 1. prioritet: downloade SP1. 2. prioritet (hvis 1 til formodning ikke skulle funke): oppdatere bios. Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei. Problemet er at WinXP bare bruker 28 bits for data addressering. Med 28 bits går grensen på 137Gb. Du må aktivere 48 bits address support. Selv med SP1 er det ikke sikkert at det virker. Da må du gjøre en forandring i Registry for å "enable" (slå på) 48 bits support. Løsningen på problemet finner du her: http://www.seagate.com/support/kb/disc/tp/137gb.pdf Good Luck Lenke til kommentar
asad Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 S P 1! ! ! FOR HÆLVETE siggen din har ikke hørt den, men kan tenke meg hvordan den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå