Gå til innhold

Canal Digital: C More Film (129 kr/mnd) vs C More Film + (219 kr/mnd)?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har sett meg lei på at Canal Digital-regninga stadig øker, og satte meg ned for å sjekke opp prisene. Edit: Canal Digital Parabol.

Da ser jeg at jeg har kanalpakken C More Film +.

Denne står oppgitt til å koste 219 kr/mnd.

https://parabol.cana...er/CMore-FilmP/

Den inkluderer følgende kanaler:

C More First HD

C More First

C More Hits HD

C More Hits

SF-Kanalen

C More Series HD C More Series

C More Action

C More Emotion

C More Kids

og tjenestene C More Play, og Wimp.

Jeg finner også kanalpakken C More Film til 129 kr/mnd.

https://parabol.cana...ker/CMore-Film/

Den inkluderer følgende kanaler:

C More First HD

C More First

C More Hits HD

C More Hits

SF-Kanalen

C More Series HD C More Series

C More Action

C More Emotion

C More Kids

og tjenestene C More Play, og Wimp.

Såvidt jeg kan se er disse to pakkene, tross navnet og prisen, identiske.

Da ser jeg tre muligheter:

Dette kan forklares med tilgjengelighet, at disse to programpakkene ikke var tilgjengelig samtidig.

Edit: det ser også ut som disse pakkene ikke er tilgjengelig lengre. Med mindre jeg gjør et søk får jeg opp kun produktsiden "Våre mest populære kanalpakker".Der ligger ikke pakkene, bare den dyrere C More Total. Men om jeg søker dem opp, ligger det en "Bestill"-knapp på hver av dem. Jeg finner ikke noen måte å klikke meg til deres "mindre populære" kanalpakker. :B

Dette kan forklares med unøyaktig informasjon, at det er forskjeller som ikke vises på produktsidene.

Og for å gjøre hele greia enda mer telenorete, er prisen jeg betaler for C More Film + ikke 129 kr/mnd, ikke 219 kr/mnd, men 166 kr/mnd. Dette er etter at jeg ble oppringt i bilen for noen år siden og tilbudt noen måneder rabattert filmkanaler. Så det er muligens noe rabatt inni bildet, selv om det ikke står på fakturaen.

Edit: på fakturaene fra i fjor står det spesifisert som:

Canal + Film 219 kr minus Canal + Rabatt - 53 kr. Dette blir altså 166 kr/mnd.

Edit II: på en noe nyere faktura står det faktisk

CMORE Film 219 kr minus CMORE Rabatt - 53 kr. Så der heter det ikke C More Film +.

Så, er det noen som kan fortelle meg forskjellen mellom disse to programpakkene?

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er eneste forskjellen, føler jeg nok ikke behov for å betale pluss-prisen... :B

Årsaken til at C More + koster ekstra er at den inneholder 3 ekstra sportskanaler, så du får på en måte litt av C More sport samtidig. Mener det er tennis, hockey eller extreme, men det er det bare å se i kanallisten din. :)

Grunnen til at det står rabatt er at alle CD kunder får rabatt på Cmore prisen i forhold til hva som er gjeldene pris. Fiber, get, rikstv etc betaler man full pris.

Fremover så vil det ikke stå rabatt på fakturaen, da vil det kun stå prisen for selve abonnementet inkl rabatt for å gjøre det mindre forvirrende.

Er bare å nedgradere om du ønsker det til den nye cmore pakken som koster 129kr i mnd, dette er altså en ny programpakke, så det er ikke sånn at CD har lagt på ekstra kanaler i ditt abonnement siden du har C More + nå, til info. ;)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...