Gå til innhold

passer 2 hunder men den bjeffer konstant hele tiden, hva gjøre?


Anbefalte innlegg

Passer 1 Cane hund og en liten chiuaua hund av naboen som er borte i noen dager. dem er i sitt eget hus som eg har nøkkel til bor under dem, men ikke plass og ha dem her hos meg pga har Taranteller og katt, men eg hører Cane hunden bjeffe konstant nå i flere timer. det var ca 4 timer siden eg var ute og gjekk tur med begge, og matskålen og vattnet var fulle. Hva kan eg gjøre for og få hunden og vera litt mere stille? er ikke noen hundeperson så har ikke så mye erfaring med dem. vet att Cane hunden er som en vakthund og ikke er så spesielt glad i ukjente folk. men det er ingen stemmer eller andre dyr i nærheten for da skulle eg hørt det. Den bjeffer ikke så her mye når dama til hun som eier dem er hjemme eller når hun er på jobb.

Endret av sinder18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kjedelig for en hund å være alene flere timer av gangen. Er den i bur? Hvis den er i bur hele dagen, og du kun går én tur med den, vil jeg bare si stakkars hund

 

Nej den er ikke i ett bur den har fullt tilgang til hele huset, og går ikke tur engang om dagen, går 3 ganger.

Lenke til kommentar

Spør eier om det er noe som hjelper?

 

Liker den TV? ^^

en nye Leke å forbruke tiden på kanskje?

Jo det funker men allerede fått svar på hva som funker, leke med dem. då når eg lagde denne tråden så var det ikke akkurat en passelig tidspunkt og ringe og spørre eieren.

Lenke til kommentar

Jo det funker men allerede fått svar på hva som funker, leke med dem. då når eg lagde denne tråden så var det ikke akkurat en passelig tidspunkt og ringe og spørre eieren.

 

Flotte greier, men du kan ikke leke med de 24/7 heller, sjekk med eier om det finnes noen backup :D høres ut som du bryr deg og tar godt vare på de for eieren, flotters nabo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...