ostenxx Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hei. Noen som har tips til gode solbriller for sykling/jogging etc. som ikke koster en formue? Tenker å bruke maks 700 kr på dem. De bør vare en stund og tåle litt bruk. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Selv bruker jeg disse. Mulig en får noe bedre for den prisen, men jeg er i hvert fall ganske fornøyd. Veldig greit med ekstra glass og beskyttelseetui. Bruker de stort sett til sykling og skigåing. Når jeg jogger liker jeg ikke å bruke briller. Endret 19. mai 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Disse trenger du ikke være så forsiktige med og man kan kjøpe en pose med de for 700 kroner.. he he Om du lurer på biltema, så se et program som heter "Secrets of the Superbrands"... Tror aldri jeg har brukt over 200 kroner på solbriller, da de brillenes hensikt er å beskytte øynene mine mot UV stråler. http://biltema.no/no...sbriller-27154/ Endret 19. mai 2013 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå