Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)


€uropa

  

45 stemmer

  1. 1. Hvem vil være med hvor?



Anbefalte innlegg

Det var leit å høre. Ble du stående helt alene i regnet og vente, du da? :hm:

 

Lurer på hvorfor det alltid ender slik. I begynnelsen er en hel del interessert, men mot slutten har nesten alle hoppet av.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var leit å høre. Ble du stående helt alene i regnet og vente, du da? :hm:

 

Lurer på hvorfor det alltid ender slik. I begynnelsen er en hel del interessert, men mot slutten har nesten alle hoppet av.

 

Ferie, de legger andre mer spennende planer og ofte angrer at de sa seg villig til å bli med. Det er ihvertfall sistenevnte som er grunnen til hvorfor jeg ikke gadd å si at jeg skulle møte opp, nerver og alt det der rett før er jævlig bare man skal møte en ny person, tenk hvordan det er med 10+.

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste gjerne vil komme om det kommer masse mennesker, men i dette tilfelle var det jo én etter én som meldte seg av, noe som såklart skaper usikker stemning! Jeg tror det kan være en god ide å ha en avstemning for datotreff neste gang, slik at det passer alle sammen(de fleste)! :)

Lenke til kommentar

Det var leit å høre. Ble du stående helt alene i regnet og vente, du da? :hm:

 

Lurer på hvorfor det alltid ender slik. I begynnelsen er en hel del interessert, men mot slutten har nesten alle hoppet av.

 

Jeg sto under taket, men kjipt å stå der helt alene kan du si :p Men jeg tror også været hadde sin innvirkning på at folk ikke gadd. Hadde det vært sol, frognerparken og mer opplegg tror jeg flere hadde blitt med. Jeg er ellers enig i tankegangen til BuffyAnneSummers.

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Bare spør, men hva tror dere om å ha en morsom dag på Hunderfossen familiepark eller noe med Hafjell som sykling eller alpint på vinterstider? Det er vel kanskje ikke så mange som bor i Oppland og det er vel ikke mange som drar f.eks et par timer for å møte 0 personer? Også er det jo å betale for alt av biletter osv da... Det blir fort noen kroner her...

Endret av VegardBS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bare spør, men hva tror dere om å ha en morsom dag på Hunderfossen familiepark eller noe med Hafjell som sykling eller alpint på vinterstider? Det er vel kanskje ikke så mange som bor i Oppland og det er vel ikke mange som drar f.eks et par timer for å møte 0 personer? Også er det jo å betale for alt av biletter osv da... Det blir fort noen kroner her...

Hafjell og Hunderfossen? Du meiner vel då eit treff for Nord-Mjøsa og omegn? Eg gidd i allefall ikkje reise frå Ottadalen for eit treff så langt borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...