Faller Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ønsker igjen å fremheve at det ikke er byturen som er fokuset her. Helt enig, selv om innlegget mitt kanskje kan mistolkes Det sosiale står i fokus fra min side. Mvh Faller Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Er dette på fredag eller lørdag? Kan uansett ikke, på fredag er jeg i frognerparken men sannsynligvis med 5 andre, kanskje jeg stikker bort om jeg tilfeldivis ser dere:) og på lørdag er jeg på hytten:) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Endret 22. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Høres bra ut! Været Ser ikke så ille ut heller Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) For øyeblikket ser ikke været så bra ut http://www.pent.no/f....91270;10.74610 Og med tanke på at noen har meldt seg av og noen ikke har bekreftet eller avkreftet oppmøte ennå, antar jeg at vi blir maks 10 stykker. Så da er det kanskje like greit å unngå regn i Frognerparken og avtale å møtes innendørs på et spisested? Hvis noen som er bedre kjent enn meg i Oslo vil foreslå noe, så gjør gjerne det. Hvis ikke, er kanskje Peppes Pizza i Karl Johans gate 1 en grei plass? Jeg har aldri vært der inne selv, men hvis de har pizzabuffet der som på de andre Peppes-restaurantene jeg har vært på, kan man spise alt man orker for 99 kroner. Tidspunktet er fortsatt klokka 1600 på lørdag. Vi har fått foreslått Egons på Byporten, som jeg tror at er et godt alternativ. Det er jo kjedelig at noen melder seg av og at det har lett for å skape en snøballeffekt, men jeg håper ikke at fok lar være å komme kun fordi enkelte andre lar være å komme. Jeg skal i hvert fall møte opp, uansett hvor mange andre som kommer, enten det blir på Peppes Egons eller et annet sted. Så ikke vær redd for å bli sittende alene. Endret 27. juni 2013 av Zarac 2 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kan være at jeg ikke drar på hytten pga været og da kommer jeg:) De spis så mye du vil tilbudene er litt tilfeldig mener jeg å huske kan være nårsomhelst Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Tror det tilbudet varer til maks 15.00. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Etter et googlesøk ser det ut som at det ikke er buffet på lørdager, så da tar jeg det tilbake. Men Peppes er fortsatt utgangspunktet ved mindre noen foreslår noe annet eller er veldig bestemt på Frognerparken uansett vær. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Egon har pizzabuffét frem til kl. 18 ifølge hjemmesiden deres. Kr 105. De har en restaurant på Byporten v/ Oslo S og litt lengre opp i Karl Johans gate, ca. ved spikersuppa. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Da glemmer vi Peppes og møtes heller på Egons på Byporten. Det vil si, vi møtes utenfor, for så vidt jeg vet så er det betjeningen der som deler ut bord etter hvert som kundene kommer. Hvis vi går inn hver for oss, så blir det vanskelig å havne på samme bord. Det bør ikke bli altfor vanskelig å finne hverandre. Det er vel ingen som kommer til å stå utafor Egons i regnet uten å vente på noen. Jeg kommer til å ha på meg ei lyseblå jakke. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg kommer til å ha på meg en rød, blå og noe hvit-farget Helly Hansen jakke. Kanskje si i fra til servitørene at noen skal samles fra diskusjon.no/hw.no også? Slik at de vet hva det er hvis noen plutselig finner på å spørre. Mvh Faller Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2013 Ja, vi kan gjøre det i tilfelle noen kommer for sent. Men i utgangspunktet møtes vi rett utafor Egons klokka 1600. Toget mitt er inne på Oslo S klokka 1545, så jeg står der nok og venter rett etter det. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg hadde veldig lyst til å komme men måtte jobbe. Har sagt opp jobben så må få inn mest mulig den siste tiden. Håper det blir skrevet litt her etter treffet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg våknet opp med sår hals, hoste og feber nå. Selv om jeg sa at jeg skulle dra uansett, er det ikke forsvarlig å gå ut av huset i denne tilstanden. Det er kanskje ingen andre på Egons som kommer til å savne meg, men da har jeg i alle fall sagt ifra. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg stikker ned og holder fortet jeg da. Får se om noen dukker opp Jeg kommer til å ha på meg en Helly Hansen-jakke med røde og hvite armer, og hovedsaklig rød/ blå kropp Mvh Faller Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Jeg er på Egon nå. Har på meg som nevnt i forrige post en hovedsaklig rød og blå regnjakke med hvit stripe fra ermet og opp. Håper i alle fall på å se noen her til tross for at det regner ganske så mye. Zarac: kjipt å høre, men god bedring Mvh Faller Endret 29. juni 2013 av Faller Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, nå er vi spent. Av det jeg leste på slutten virker det ikke som mange dukket opp. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg gikk 1615 fordi det var ingen som tok tak i meg Så det var egentlig ganske kjipt sånn sett kan man si. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå