Macklemore Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her Haha jeg har to sånne fra da jeg gikk på taekwondo! Jeg har bestemt meg for at jeg sannsynligvis kommer:) Dere som har planer om å bli med, kjenner dere mange av de andre fra forumet over nett? Jeg kjenner absolutt ingen, den jeg kjenner "best" er Zarac pga vi henger litt i de samme trådene, samme med Herr brun Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Haha jeg har to sånne fra da jeg gikk på taekwondo! Jeg har bestemt meg for at jeg sannsynligvis kommer:) Dere som har planer om å bli med, kjenner dere mange av de andre fra forumet over nett? Jeg kjenner absolutt ingen, den jeg kjenner "best" er Zarac pga vi henger litt i de samme trådene, samme med Herr brun Ingen. Akkurat samme situasjon som deg. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Blir Kubb, grilling og Volleyball blant aktivitetene? Jeg kan ta med Kubb hvis det er aktuelt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg har mest lyst til å møtes i en park, ta med grill, frisbee, kubb osv., men da er vi svært væravhengige. Bør vi ta den risikoen, eller skal vi safe med mindre væravhengige aktiviteter? I hvilken park skal treffet finne sted og til hvilken tid? r2d290 waits for Obi-Wan kan ta med kubb, så må noen ta med grill også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg vet ikke hvor det finnes volleyballnett. Anyone? Jeg tenker vi satser på grilling i parlk, så får vi evt improvisere Samme for meg hvilken park egentlig. Sofienbergparken er stort sett stappfull, Frogner er kanskje litt bedre? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Blir Kubb, grilling og Volleyball blant aktivitetene? Jeg kan ta med Kubb hvis det er aktuelt. Gjør det! Selv har jeg en sølvmedalje i kubb fra telemarksmesterskapet i 2008! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Da skal vi være på lag! Jupp, da tar jeg med kubb. Ja, hvis noen har et flyttbart volleyballnett og ball, hadde det vært topp =) Endret 23. juni 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg vet ikke hvor det finnes volleyballnett. Anyone? Jeg tenker vi satser på grilling i parlk, så får vi evt improvisere Samme for meg hvilken park egentlig. Sofienbergparken er stort sett stappfull, Frogner er kanskje litt bedre? Siden du er arrangør og en av dem som er godt kjent i Oslo og har en formening om de forskjellige parkene, må du bestemme. Frogner fungerer sikkert bra. Du må også bestemme klokkeslettet, men det kan vel passe fint å møtes klokka 18, for eksempel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg synes 18 høres litt sent ut. Hva synes folk? Er selvfølgelig åpen for 18 om folk ønsker å møtes så sent, men så mer for meg 16. Med mindre noen sier seg uenig snart så blir det Frognerparken. Dersom det viser seg å bli skikkelig kjipt vær så får vi improvisere når den tid kommer. Dersom det er dårlig vær på formiddagen kan jeg ringe litt rundt. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 kL 16 høres ut som et godt tidspunkt. Da rekker man å bli kjent med hverandre før man evt går ut. Mvh Faller Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Enig, så får man litt tid til grilling/spising først også Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ønsker igjen å fremheve at det ikke er byturen som er fokuset her. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ønsker igjen å fremheve at det ikke er byturen som er fokuset her. Ser jo den men synes at 16:00 er en bedre tid til grilling på en lørdagsettermiddag, samt. passer bedre for min del mtp. buss/tog. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg har ingenting imot å komme klokka 16, så da er sted og tid satt til Frognerparken klokka 16, lørdag 29. juni. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ser jo den men synes at 16:00 er en bedre tid til grilling på en lørdagsettermiddag, samt. passer bedre for min del mtp. buss/tog. Ja, jeg er som sagt helt enig i at 16:00 passer bedre. Bare greit å ha det klart likevel at man på ingen måte trenger å drikke eller bli med på byen selv om man kommer på treffet. Jeg har ingenting imot å komme klokka 16, så da er sted og tid satt til Frognerparken klokka 16, lørdag 29. juni. Oppdaterer du førstepost og trådtittel? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 er dette obligatorisk? må man komme? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 er dette obligatorisk? må man komme? Ja. Hvis du ikke kommer selv, sender vi en bil hjem til deg og drar deg ut til Frognerparken. 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Så til det morsomme spørsmålet: Hvordan finner vi hverandre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen møtes i sentrum 1530 f. eks., for de som ikke finner veien på egen hånd. Resten møtes ved monolitten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå