Emily1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Vi er for øyeblikket 27 stykker som skal være med, så vi bør jo få til å sette det opp. Men det er ikke sikkert det passer seg å gjøre i en park som også er for folk som ikke er på diskusjon.no? Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her Lol. Asiatisk versjon av Datasmurf. 7 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg er helt seriøs. Jeg skal gå sånn. Hvor i Oslo får man kjøpt det? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Hvor gamle er folk? Som det står o profilen min, er jeg 20. Det blir nok ingen bytur på deg. Jeg er helt seriøs. Jeg skal gå sånn. Hvor i Oslo får man kjøpt det? På Outland, kanskje. Eller på Arkaden(?) på Karl Johan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Som det står o profilen min, er jeg 20. Det blir nok ingen bytur på deg. På Outland, kanskje. Eller på Arkaden(?) på Karl Johan. Nei, gjør nok ikke det da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Lol. Asiatisk versjon av Datasmurf. Haha, akkurat det tenkte jeg også. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Vi er for øyeblikket 27 stykker som skal være med, så vi bør jo få til å sette det opp. Men det er ikke sikkert det passer seg å gjøre i en park som også er for folk som ikke er på diskusjon.no? Joda, det burde gå an. Det veier ganske mye, så største problemet blir å få det til parken eventuelt. Absolutt et viktig poeng med at andre folk som ikke tilhører forumet også ut av det blå kan bli med uten invitasjon og i verste scenario begå hærverk :S Hvor gamle er folk? Akkurat nå; 23, men når vi møtes: 24 Mvh Faller Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg stemte ja mener jeg å huske, men dropper det, er bare 16 så tror ikke dere vil ha noen glede av å ha meg der, og får ikke blitt med ut på byen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Skjer så lite de dagene rundt 29. juni at jeg tror jeg kommer om det blir noe av likevel. Ser på facebook at jeg har endel barndoms/ungdoms kompiser/veninner i oslo så får jeg kanskje tatt noen kopper kaffe med en eller to av de i samme slengen. Bytur er selvfølge for min del. om det blir med ei barndomsvennine eller noen av dere (om noen av dere er interessert.) er ikke så veldig nøye, men må være en plass hvor de selger drinker/sprit. (fuck overprisede 18årsdrinker) Skal forøvrig bli spennende å sjekke hvordan kroppen reagerer på moderate mengder alkohol igjen! (Aldri drukket mer enn 3 Halvlitere iløpet av en kveld siden nyttårsaften ) Endret 18. juni 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Melder pass. Det kolliderer med reise. Kos dere. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her Altså.... Det skjer ikke. 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg tror jeg melder et midlertidig ja. Ser ut som om det passer veldig godt med resten av planene mine for sommeren! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Må nok slette min stemme, bytur frister, men er bare 18. Det er minimalt av respektable utesteder som slipper inn 18åringer, så blir nok kjedelig for resten av folket. Ellers ønsker jeg dere en trivelig kveld. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Må nok slette min stemme, bytur frister, men er bare 18. Det er minimalt av respektable utesteder som slipper inn 18åringer, så blir nok kjedelig for resten av folket. Ellers ønsker jeg dere en trivelig kveld. Nå er ikke jeg med på organiseringen, men jeg tror mye av opplegget vil foregå utenfor pubben. Hvis det blir som foreslått med grilling, fotball, kubb etc. i parken først, kan du jo være med på det, også dra hjem når kvelden kommer og det er tid for å dra på byen. Alternativt kan de under 20/de som ikke vil ut, organisere seg mens vi er der, og finne på noe annet den siste tiden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det er definitivt ikke noe problem å komme selv om man er under 18, byturen etter treffet er ikke hovedbegivenheten. Vi har tidligere brukt å dra på 18årssted, da mange av erfaring er ca. i den aldersgruppen. Med andre ord: Ikke dropp å komme på grunn av alder Er plass til alle! 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg ser at rekkene tynnes ut. Jeg sendte vel melding til 34 stykker i går og nå er halvparten igjen. Det er jo et tegn på at beskjeden nådde fram og da slipper vi å organisere treff til dobbelt så mange som kommer. Hvis værmeldingen gir dårlige forutsetninger, er det også langt lettere å reservere plasser et sted når man er 17 enn 35 stykker. For ordens skyld gjentar jeg gårsdagens beskjed her: Hvis du har svart på avstemningen og ikke kan komme 29. juni likevel, er det fint om du sletter stemmen din, slik at vi med høyere sikkerhet vet hvor mange vi kan forvente. Likeledes kan du legge til din stemme i avstemningen hvis du ikke har gjort det ennå, men med stor sannsynlighet kommer på forumtreffet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) jhl Endret 22. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg stemte ja mener jeg å huske, men dropper det, er bare 16 så tror ikke dere vil ha noen glede av å ha meg der, og får ikke blitt med ut på byen Jeg var 16 når jeg dro på mitt første treff. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Egentlig er jeg bare 15 1/2 Jeg gir beskjed om jeg ombestemmer meg, er det noen andre under 18 her? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Fint insh! Jeg stemte Oslo fordi det er nære der jeg bor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå