Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)


€uropa

  

45 stemmer

  1. 1. Hvem vil være med hvor?



Anbefalte innlegg

Vi er for øyeblikket 27 stykker som skal være med, så vi bør jo få til å sette det opp. Men det er ikke sikkert det passer seg å gjøre i en park som også er for folk som ikke er på diskusjon.no?

Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her

 

post-305391-0-29567700-1371582598.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Som det står o profilen min, er jeg 20. Det blir nok ingen bytur på deg.

 

 

 

På Outland, kanskje. Eller på Arkaden(?) på Karl Johan.

Nei, gjør nok ikke det da :)

Lenke til kommentar

Vi er for øyeblikket 27 stykker som skal være med, så vi bør jo få til å sette det opp. Men det er ikke sikkert det passer seg å gjøre i en park som også er for folk som ikke er på diskusjon.no?

 

Joda, det burde gå an. Det veier ganske mye, så største problemet blir å få det til parken eventuelt. Absolutt et viktig poeng med at andre folk som ikke tilhører forumet også ut av det blå kan bli med uten invitasjon og i verste scenario begå hærverk :S

 

Hvor gamle er folk?

 

Akkurat nå; 23, men når vi møtes: 24 ;)

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Skjer så lite de dagene rundt 29. juni at jeg tror jeg kommer om det blir noe av likevel.

 

Ser på facebook at jeg har endel barndoms/ungdoms kompiser/veninner i oslo så får jeg kanskje tatt noen kopper kaffe med en eller to av de i samme slengen.

 

Bytur er selvfølge for min del. om det blir med ei barndomsvennine eller noen av dere (om noen av dere er interessert.) er ikke så veldig nøye, men må være en plass hvor de selger drinker/sprit. (fuck overprisede 18årsdrinker)

 

Skal forøvrig bli spennende å sjekke hvordan kroppen reagerer på moderate mengder alkohol igjen!

(Aldri drukket mer enn 3 Halvlitere iløpet av en kveld siden nyttårsaften :p )

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Må nok slette min stemme, bytur frister, men er bare 18.

 

Det er minimalt av respektable utesteder som slipper inn 18åringer, så blir nok kjedelig for resten av folket.

 

Ellers ønsker jeg dere en trivelig kveld. :)

Nå er ikke jeg med på organiseringen, men jeg tror mye av opplegget vil foregå utenfor pubben. Hvis det blir som foreslått med grilling, fotball, kubb etc. i parken først, kan du jo være med på det, også dra hjem når kvelden kommer og det er tid for å dra på byen.

 

Alternativt kan de under 20/de som ikke vil ut, organisere seg mens vi er der, og finne på noe annet den siste tiden.

Lenke til kommentar

Jeg ser at rekkene tynnes ut. Jeg sendte vel melding til 34 stykker i går og nå er halvparten igjen. Det er jo et tegn på at beskjeden nådde fram og da slipper vi å organisere treff til dobbelt så mange som kommer. Hvis værmeldingen gir dårlige forutsetninger, er det også langt lettere å reservere plasser et sted når man er 17 enn 35 stykker.

 

For ordens skyld gjentar jeg gårsdagens beskjed her: Hvis du har svart på avstemningen og ikke kan komme 29. juni likevel, er det fint om du sletter stemmen din, slik at vi med høyere sikkerhet vet hvor mange vi kan forvente. Likeledes kan du legge til din stemme i avstemningen hvis du ikke har gjort det ennå, men med stor sannsynlighet kommer på forumtreffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...