Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)


€uropa

  

45 stemmer

  1. 1. Hvem vil være med hvor?



Anbefalte innlegg

Hva mener du det skal være? Vi kommer til å være så mange at vi er nødt til å reservere, og vi kan ikke reservere bord som plan B.

Aner ikke, det er vel derfor jeg ikke sitter i planleggingskomiteen :green:

 

Var bare det første som falt meg inn, bare overse det om du ønsker.

 

Edit: Jeg må visst jobbe 29. :( Dere får kose dere.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater å vandre rundt i Oslo alene, får panikk! :p Så noen må møte med på Oslo S evt. (a)

Tror det har vært vanlig at de fleste har møtt hverandre på Oslo S og så kommet seg til en park ol. sammen, gjorde det i det minste slik på treffet jeg var på for et par år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har mest lyst til å møtes i en park, ta med grill, frisbee, kubb osv., men da er vi svært væravhengige. Bør vi ta den risikoen, eller skal vi safe med mindre væravhengige aktiviteter?

 

Det høres ut som en god plan. Men man kan jo se hva værmeldingene sier et par - tre dager i forveien og eventuelt finne en nødløsning hvis det er dårlige værutsikter.

 

Blir det noe tur på byen utover kvelden btw? :)

 

Jeg vet ikke med noen andre, men for min del kan det være aktuelt. De som vil, blir jo med.

Lenke til kommentar

Det høres ut som en god plan. Men man kan jo se hva værmeldingene sier et par - tre dager i forveien og eventuelt finne en nødløsning hvis det er dårlige værutsikter.

 

Hvis det er aktuelt så har faren min partytelt, men det krever litt innsats å sette opp.

 

Jeg vet ikke med noen andre, men for min del kan det være aktuelt. De som vil, blir jo med.

 

Jeg er gjerne med ut på byen, men det skjer såklart ikke hvis jeg er eneste som drar :p

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Hvis det er aktuelt så har faren min partytelt, men det krever litt innsats å sette opp.

 

Vi er for øyeblikket 27 stykker som skal være med, så vi bør jo få til å sette det opp. Men det er ikke sikkert det passer seg å gjøre i en park som også er for folk som ikke er på diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...