€uropa Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan går det med arrangeringen? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Arrangeringa, ja, den humper og går. Vi har allerede fått kloa i 2 strippere! 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nei men sånn mer seriøst, så har vi strengt tatt ikke snakket sammen om det ennå. Men begynner planlegginga nå... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Arrangeringa, ja, den humper og går. Vi har allerede fått kloa i 2 strippere! Håper dere har funnet dem i treningsbloggene her på forumet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ser ut som om jeg kanskje er i Sandefjord. Jeje. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Håper dere har funnet dem i treningsbloggene her på forumet. Du forventer deg Juliess, altså? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror den spøken var på grensa allerede, jeg akter ikke å ta den videre når jeg ikke kjenner personene den går ut over. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Da så. De som eventuelt har sett treningsloggen min vil i hvert fall bli skuffet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da så. De som eventuelt har sett treningsloggen min vil i hvert fall bli skuffet. For mange tall jeg ikke skjønner døyten av. Gadd ikke lese. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det noen i Oslo-området som har, eller vet hvor man kan leie (billig) kule- eller tønnegrill og partytelt? Sonderer muligheter enn så lenge. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da så. De som eventuelt har sett treningsloggen min vil i hvert fall bli skuffet. Haha, nesten så jeg vurderer å lage en treningslogg selv, tho er kroppen så lite skryte av for øyeblikket at jeg med fordel sikkert kan la vær Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har mest lyst til å møtes i en park, ta med grill, frisbee, kubb osv., men da er vi svært væravhengige. Bør vi ta den risikoen, eller skal vi safe med mindre væravhengige aktiviteter? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Høres ut som en god plan A, men ha en plan B i bakhold. Om ikke det blir for mye styr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hva mener du det skal være? Vi kommer til å være så mange at vi er nødt til å reservere, og vi kan ikke reservere bord som plan B. Endret 16. juni 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er det noen i Oslo-området som har, eller vet hvor man kan leie (billig) kule- eller tønnegrill og partytelt? Sonderer muligheter enn så lenge. Jeg vet at faren min har et partytelt på 6x9 meter. Det er litt avansert å sette opp men alt er mulig. I tillegg veier det en god del. Hvor er tanken at man møtes? Jeg blir med på treff i alle fall. Hyggelig å bli kjent med nye personer Mvh Faller 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Zarac, fiks dato i førstepost da, så nye lesere slipper å lese seg gjennom side for side for å finne en dato, eller tror at det ikke er satt noen dato i det hele tatt. Stemmer forøvrig for park/slette med litt småaktiviteter og grill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå