Canizz Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hei! Har en Yamaha RX-V663 forsterker. 2 front høyttalere, 1 senter, 2 bak og en sub. Når jeg har valgt å spille av i stereo modus tidligere har lyden vært bra, men nå er lyden veldig lav og merkelig når jeg velger dette. Har en sønn som har fiklet litt med fjernkontrollen og tror han har greid å gjøre om på noen innstillinger. Har lest i manualen og prøvd meg på diverse innstillinger, men finner ikke ut av noe. Noen som kjenner til denne typen forstreker og hva jeg evnt kan gjøre?? Er meget takknemmelig for hjelp Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Fleste forsterkere har en innstilling på dersom du bruker små eller stor høytalere. Mulig den står på stor? Endret 18. mai 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Canizz Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Fleste forsterkere har en innstilling på dersom du bruker små eller stor høytalere. Mulig den står på stor? Hei! Sjekket ut dette, feilen er ikke der. Endret 18. mai 2013 av Canizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå