elementz Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Så jeg har en restaurant som jeg vil opgradere lydanlegget på. Dvs, jeg vil gjerne bruke EN ipad eller galaxy tab for å styre musikken i restauranten og på toalettet. Dvs jeg vil kjøre to forskjellige sanger samtidig på 2 forskjelige set med høytallere. Jeg er veldig ny med dette så jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette til. Hva trenger jeg av programvare/utstyr for å få dette til å fungere? Hvis noen har alternative forslag på dette så kom med det. Optimalt vil jeg gjerne bruke Spotify for å spille av musikken fra. Lenke til kommentar
elementz Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Ok da har jeg funnet løsningen. Fra hi-fi klubben. Det finnes programvare som heter sonans for å styre forskjellige høytalere og hvilken musikk som spilles på dem for ipad eller galaxy tablets og slikt. Her er en video som forklarer det meste av det jeg tenkte å få til. http://www.hifiklubben.no/kundeklubb/inspirasjon-nyttig/innbygging/3305.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå