Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om at Geforce Gtx 680 passer i dette kabinettet her : SHARKOON MS120 Micro-ATX kabinett.

Er kabinettet for lite ?

BTW, når jeg skreiv på dataen min, så snudde plutseleg sjermen seg rundt sann smooth i sirkel akkuratt når jeg skreiv. Som en runding . Det kan vel ikke vere virus ? Fekk dataen for 2 veker siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, lurer på om at Geforce Gtx 680 passer i dette kabinettet her : SHARKOON MS120 Micro-ATX kabinett.

Er kabinettet for lite ?

BTW, når jeg skreiv på dataen min, så snudde plutseleg sjermen seg rundt sann smooth i sirkel akkuratt når jeg skreiv. Som en runding . Det kan vel ikke vere virus ? Fekk dataen for 2 veker siden

I følge denne artikkelen så passer ihvertfall 590 og 6990. Tviler på at 680 er noe større enn det. Men hvis du har tenkt å investere i et grafikkort til den prisklassen, gå heller for 670. 680 er bare litt bedre, og er ikke verdt prisforskjellen. Kjøp som sagt heller en 670 med en god kjøler og overklokk bittelitt ;)

Det er NEPPE virus, du har vel heller ved et uhell tastet inn noe a la kombinasjonen Ctrl+Alt+Piltast

Lenke til kommentar

Det beste er vel å vente til 700-serien til Nvidia som kommer snart. Mulig AMD har noe nytt på vei også.

Egentlig sant det. 700-serien er rett rundt hjørnet nå, og 8000-serien til AMD er forventet tidligst første kvartal neste år.

Lenke til kommentar

I følge denne artikkelen så passer ihvertfall 590 og 6990. Tviler på at 680 er noe større enn det. Men hvis du har tenkt å investere i et grafikkort til den prisklassen, gå heller for 670. 680 er bare litt bedre, og er ikke verdt prisforskjellen. Kjøp som sagt heller en 670 med en god kjøler og overklokk bittelitt ;)

Det er NEPPE virus, du har vel heller ved et uhell tastet inn noe a la kombinasjonen Ctrl+Alt+Piltast

Der er mange gtx 670 sorter, slik som sapphire radeon, asus. hva er det beste av alle de 5 ? :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...