*Petter* Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Hallo, har fullstendig jernteppe her, kommer ikke på hva sånn forlenger stav til potmeter heter norsk/engelsk. Holder på med ett lite diy prosjekt her, og har potmeter til volumkontrollen helt i front, og utgangs transistorene helt bak. Så for å forkorte signal veiene, tenkte jeg å flytte potmetere nesten helt bak, da med en stav til selve volum hjulet. Har googlet, og søkt på Elfa, men finner ikke noe. Bruker nok feile ord her. Please help!! Endret 18. mai 2013 av *Petter* Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Jeg kjøpte en sånn hos et komfyr-verksted. Jeg måtte bytte en utslitt bryter til kokeplate, og reservedelen hadde veldig ulikt design. På komfyren er vriknottene framme, og så er det en aksling helt til bakveggen, der det elektriske er. Endret 18. mai 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
*Petter* Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg kjøpte en sånn hos et komfyr-verksted. Jeg måtte bytte en utslitt bryter til kokeplate, og reservedelen hadde veldig ulikt design. På komfyren er vriknottene framme, og så er det en aksling helt til bakveggen, der det elektriske er. Ja, det er en slik en jeg skal ha, men ikke f... om jeg klarer å finne den på elfa. Det gjør det ikke enklere att det er halv svenskt heller da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Plukk den ut av en gammel Electrolux komfyr. :-) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 (endret) Søk etter "pot shaft extender" på google. Er ikke sikker på om Elfa har. Edit: Alternativt "rotary switch extension shaft" Endret 18. mai 2013 av j-- Lenke til kommentar
*Petter* Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Søk etter "pot shaft extender" på google. Er ikke sikker på om Elfa har. Edit: Alternativt "rotary switch extension shaft" Der kom ordene jeg lette etter dæven den satt langt inne. Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå